Nu lanceres Nordea Investor

30-06-15 10:00 | Nordea | Investering

I dag lancerer Nordea sin nye handelsplatform Nordea Investor i Danmark, som gør det nemt for kunder at handle på farten. Nordea Investor erstatter hermed Online Investering.

Nordea Investor giver kunden mulighed for at handle værdipapirer, tjekke investeringer og følge med i udviklingen på børserne direkte på computeren, tabletten og smartphonen.

- Vores mål er at være den ledende udbyder af opsparings- og investeringsløsninger i alle fire nordiske markeder, og med Nordea Investor opfylder vi i den grad kundernes ønske om at kunne handle på farten, siger Anne Buchardt, leder af Savings.

Nordea Investor tilpasser sig alle enheder
Indholdet og opsætningen i Nordea Investor er responsivt, dvs. det tilpasser sig den enhed, man bruger. Det giver et klart overblik i den bedste kvalitet, uanset om man bruger en smartphone, en tablet eller en computer.

- Nordea Investor er designet til at gøre det så enkelt som muligt at få overblik. Det er let at logge på, og så snart, man er på, kan man se, hvordan det går med sin portefølje og med de finansielle markeder, siger Martin Thuesen, som er produktchef for Nordea Investor.

Brugere af Nordea Investor kan desuden selv tilpasse deres startside, så den passer til præcis de behov, man har, og systemet husker opsætningen fra gang til gang.

Kunder har været med til at bygge Nordea Investor
Flere kunder – store som små – har deltaget løbende i udviklingen af Nordea Investor. Det er bl.a. foregået i sessioner, hvor kunderne har lavet eyetracking-undersøgelser, og i pilotforløb, hvor brugervenligheden er blevet testet.

- For at opnå højeste grad af brugervenlighed har det fra starten af ligget os meget på sinde at inddrage kunderne i udviklingen. Vi har haft nogle meget værdifulde forløb med dem, og det er endt ud i en konkurrencedygtig løsning, som vi glæder os til at præsentere for kunderne, siger Martin Thuesen.

Læs mere om Nordea Investor