Nordeas Michal Panowicz modtager digital pris

07-10-15 15:00 | Nordea

Michal Panowicz, vicechef for Digital Banking i Nordea, modtog i dag prisen Personality of the Year Award fra The Digital Banking Club og Retail Banker International for sit bidrag til udviklingen af nye digitale løsninger til bankkunder.

Prisen er baseret på en vurdering af over 200 digitale ledere i den finansielle sektor i Europa og deres bidrag til digitale serviceydelser i banksektoren i år og sidste år.

- Jeg er meget stolt over at modtage prisen.Først og fremmest er jeg dog rigtig glad for at være en del af Nordea og sammen med mine kolleger at være med til at skabe de bedste digitale kundeoplevelser for vores privat- og erhvervskunder.Her er et vigtigt skridt de nye digitale løsninger, som ifølge vores planer når kunderne næste år, siger Michal Panowicz.

Michal kom til Nordea tidligere i år. Læs mere om ham: Nordea hyrer digitalt topnavn.

Følg Michal på Twitter: @MichalPanowicz

The Digital Banking Cluber en onlineportal for de seneste nyheder, meninger og oplysninger om digitale – mobile og online – finansielle serviceydelser. Læs mere: http://www.thedigitalbankingclub.com/

Retail Banker Internationaler en førende leverandør af globale nyheder og dybdegående analyser til retailbanker.Læs mere: http://www.retailbankerinternational.com/