Vi forandrer os!

09-05-16 10:45 | Nordea

Vi gennemgår i øjeblikket store forandringer for at blive den bank, du forventer. Det markerer vi i dag ved at løfte sløret for vores nye visuelle identitet. Se mere her.

Vi vil gerne være den bank, vores kunder ønsker. En bank, du kan stole på, og som engagerer sig i dig og i vores samfund.

Det er vigtigt for os, at du kan bruge os på dine betingelser – hvor som helst og når som helst – og vi vil støtte dig i din dagligdag med tjekkede digitale løsninger kombineret med personlig rådgivning.

Vi er stolte over vores ekspertise og solide finansielle position, men vi vil gerne blive endnu bedre. Ikke mindst i forhold til de oplevelser, vi giver dig som kunde – hvad end du møder os fysisk eller digitalt. Vores kunders adfærd ændrer sig nemlig med lynende hast, og den digitale udvikling skaber helt nye muligheder. Det er vores ambition at gå forrest i den digitale omstilling, og vi vil gerne have dig med hele vejen.

Vi har arbejdet med vores nye brand det seneste halvandet år, og nu begynder vi gradvist at rulle det ud et trin ad gangen i takt med vores løbende transformation. I dag kickstarter vi vores brand-rejse, og det første skridt er en ny visuel identitet.

”Vores nye visuelle identitet afspejler, hvordan vi ønsker banken skal opfattes fremover – som en bank med en menneskelig og finansiel puls. Det visualiserer det nye logo, symbolet, farvepaletten og typografien”, siger Helena Andreas, leder af Group Marketing and Communications i Nordea.

Vores nye visuelle identitet er første skridt mod at styrke vores brand og kæde det sammen med den dynamiske og omfattende omstilling af banken, som vi er i fuld gang med. En omstilling, der skal afspejle dine udviklende behov og de nyeste teknologiske muligheder, så vi kan levere markedets bedste kundeoplevelser og blive den bank, du ønsker.

Tak, fordi du er med på rejsen!

Læs flere nyheder

Carmine Gioia - Chief Data Scientist

Skab værdi med algoritmer

Digital banking

Data science giver banken mulighed for at være et skridt foran vores kunder og forudsige og løse deres problemer, før de selv ved, at de har dem.

Trump-tryk på aktier og dollar

Nordea podcasts Nordeas podcasts

Hør chefanalytiker Anders Svendsens vurdering af Trump-effekten på finansmarkederne, og hvor Trumps ord har særlig stor – og skæbnesvanger - betydning.

Unge start-ups får et skub på vejen

Samfundsansvar

Nordea tilbyder besøg i skoleklasserne og rådgivning på de messer, som arrangeres af Company Programme, Fonden for Entreprenørskab.

Nordea får plads i Komitéen for god Selskabsledelse

Samfundsansvar

Eric Pedersen, direktør i Nordea Invest, er blevet udpeget som medlem af Komitéen for god Selskabsledelse.

Nordea Podcast: God aktiestart på 2017

Nordea podcasts Investering Nordeas podcasts

Positiv aktiestart, højere råvarepriser og stigende optimisme - hold øje med Trump og Yellen