Vi forandrer os!

09-05-16 10:45 | Nordea

Vi gennemgår i øjeblikket store forandringer for at blive den bank, du forventer. Det markerer vi i dag ved at løfte sløret for vores nye visuelle identitet. Se mere her.

Vi vil gerne være den bank, vores kunder ønsker. En bank, du kan stole på, og som engagerer sig i dig og i vores samfund.

Det er vigtigt for os, at du kan bruge os på dine betingelser – hvor som helst og når som helst – og vi vil støtte dig i din dagligdag med tjekkede digitale løsninger kombineret med personlig rådgivning.

Vi er stolte over vores ekspertise og solide finansielle position, men vi vil gerne blive endnu bedre. Ikke mindst i forhold til de oplevelser, vi giver dig som kunde – hvad end du møder os fysisk eller digitalt. Vores kunders adfærd ændrer sig nemlig med lynende hast, og den digitale udvikling skaber helt nye muligheder. Det er vores ambition at gå forrest i den digitale omstilling, og vi vil gerne have dig med hele vejen.

Vi har arbejdet med vores nye brand det seneste halvandet år, og nu begynder vi gradvist at rulle det ud et trin ad gangen i takt med vores løbende transformation. I dag kickstarter vi vores brand-rejse, og det første skridt er en ny visuel identitet.

”Vores nye visuelle identitet afspejler, hvordan vi ønsker banken skal opfattes fremover – som en bank med en menneskelig og finansiel puls. Det visualiserer det nye logo, symbolet, farvepaletten og typografien”, siger Helena Andreas, leder af Group Marketing and Communications i Nordea.

Vores nye visuelle identitet er første skridt mod at styrke vores brand og kæde det sammen med den dynamiske og omfattende omstilling af banken, som vi er i fuld gang med. En omstilling, der skal afspejle dine udviklende behov og de nyeste teknologiske muligheder, så vi kan levere markedets bedste kundeoplevelser og blive den bank, du ønsker.

Tak, fordi du er med på rejsen!

Læs flere nyheder

Nordeas involvering i Dakota Access Pipeline

Samfundsansvar Nordea

Greenpeace overrakte i dag Nordea et brev om olierørsledningen i USA, Dakota Access Pipeline.

Nordea case competition afgjort

Samfundsansvar Awards

32 af Danmarks dygtigste studerende var udvalgt til den første Nordea Case Competition nogensinde.

Nordea rådgiver unge iværksættere

Samfundsansvar

Nordea sponserer Company Programme, som understøtter iværksætterånden blandt unge studerende.

Trump-sejr skaber usikkerhed på finansmarkederne

Samfundsøkonomi

Demokratiet har talt, og USA's næste præsident hedder Donald Trump. Det vil give uro og usikkerhed og kursfald på aktiemarkederne.

Ny energi i Nordea Startup Accelerator

Nordea

Nordeas Startup Accelerator-program har som mål at øge innovationstempoet og finde nye serviceydelser til kunderne med hjælp fra startup-virksomheder.