Ses vi på Snapchat?

22-08-16 8:00 | Nordea | Digital banking | Daglig økonomi

Er du ung, studerende eller interesseret i at få økonomi og bankspørgsmål formidlet på en sjov og håndgribelig måde? Så bør du følge os på Snapchat!

I morgen begynder vores team af unge rådgivere med fokus på og speciale i at rådgive unge kunder nemlig at snappe fra kontoen ’NordeaUngDK’. Her vil fokus være på blandt andet forbrugsvaner, sparetips og banktjenester relateret til livet som ung og studerende.

”Vi vil hjælpe vores unge kunder godt i gang med deres privatøkonomi, og vi vil rådgive dem til at træffe gode økonomiske beslutninger. Emner som SU-lån, forældrekøb, begyndende opsparing, køb af første lejlighed og noget så grundlæggende som at lære at lægge et bæredygtigt budget er nogle af de steder, hvor vi kan gøre en forskel”, fortæller Frederik Hviid, leder for NordeaUng i Danmark.

”Snapchat har længe været det hurtigst voksende sociale medie i Danmark, og især rigtig mange unge bruger det. Det er derfor en både oplagt og vigtig platform at være på for at møde unge kunder der, hvor de er og på deres præmisser. Snapchat er uformelt, dynamisk og i øjenhøjde, og en mulighed for at vise vores unge omverden, at vi er en bank med puls”, forklarer han.

Vær med fra start!
Du kan følge NordeaUngDK på Snapchat ved at fotografere eller screendump’e Snapkoden og hente den frem i appen. Alternativt kan du søge på NordeaUngDK.

Vi snappes!