Nordea fremlægger resultatet for helåret 2009 onsdag 10. februar 2010

27-01-10 14:00 | Pressemeddelelse

Pressemeddelelsen med resultatet offentliggøres ca. kl. 7.00 dansk tid.

Presse- og analytikermøde

Tid: kl. 9.00 dansk tid

Sted: Smålandsgatan 17, Stockholm

Koncernchef Christian Clausen fremlægger resultatet og svarer på spørgsmål. Fredrik Rystedt, Group CFO, og Carl-Johan Granvik, Group CRO, deltager i spørgerunden. Pressemødet foregår på engelsk og sendes direkte over internettet på www.nordea.com, hvor også præsentationsmaterialet vil være tilgængeligt.

Internationalt telefonmøde for analytikere

Tid: kl. 16.00 dansk tid

For at deltage: ring +44 (0)20 3037 9110 senest ti minutter før (kl. 15.50 dansk tid).

Koncernchef Christian Clausen, Fredrik Rystedt, Group CFO, Carl-Johan Granvik, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, deltager. Efter en kort præsentationsrunde fra ledelsens side er der mulighed for at stille spørgsmål.

Telefonmødet kan følges direkte over internettet på www.nordea.com, og en indekseret version vil senere være tilgængelig på www.nordea.com. Telefonmødet kan også genhøres indtil 17. februar på +44 (0)20 8196 1998 adgangskode 3300223#.

Præsentation for analytikere og investorer i London11. februar

Tid: 11.00 lokal tid

Sted: Deutsche Banks kontorer, Winchester House, 1 Great Winchester Street, London EC2 2DB

Koncernchef Christian Clausen, Fredrik Rystedt, Group CFO, Carl-Johan Granvik, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål begynder kl. 11.00 og forventes at vare ca. en time.

For at deltage kontakt venligst Helen Kelleher på e-mail moc.bd@rehellek.neleh.

Yderligere information:

Claus Christensen, pressechef, Danmark, 33 33 12 79