Nordea fremlægger resultatet for 1. kvartal onsdag 28. april 2010

06-04-10 11:40 | Pressemeddelelse

Pressemeddelelsen med resultatet offentliggøres ca. kl. 7.00 dansk tid.

Presse- og analytikermøde

Tid: kl. 9.15 dansk tid

Sted: Smålandsgatan 17, Stockholm

Koncernchef Christian Clausen fremlægger resultatet og svarer på spørgsmål. Fredrik Rystedt, Group CFO, og Carl-Johan Granvik, Group CRO, deltager i spørgerunden. Pressemødet foregår på engelsk og sendes direkte over internettet på www.nordea.com, hvor også præsentationsmaterialet vil være tilgængeligt.

Internationalt telefonmøde for analytikere

Tid: kl. 14.00 dansk tid

For at deltage: ring +44 (0)20 7138 0826, bekræftelseskode 1794552 senest ti minutter før (kl. 13.50 dansk tid).

Koncernchef Christian Clausen, Fredrik Rystedt, Group CFO, Carl-Johan Granvik, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, deltager. Efter en kort præsentationsrunde fra ledelsen er der mulighed for at stille spørgsmål.

Telefonmødet kan følges direkte over internettet på www.nordea.com, og en indekseret version vil senere være tilgængelig samme sted. Telefonmødet kan også genhøres indtil 4. maj på +44 (0)20 7111 1244, adgangskode 1794552#.

Præsentation for analytikere og investorer i London 29. april

Tid: kl. 8.00 lokal tid

Sted: Nordea, 55 Basinghall Street, 8th floor, London EC2V 5NB

Fredrik Rystedt, Group CFO, Carl-Johan Granvik, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål begynder kl. 8.00 og forventes at vare ca. en time.

For at deltage kontakt venligst Lotte Mortensen på e-mail moc.aedron@nesnetrom.ettol.

Yderligere information:

Claus Christensen, pressechef, Danmark, 33 33 12 79