Nordean ensimmäisen neljänneksen tulos julkistetaan keskiviikkona 28. huhtikuuta 2010

06.04.10 11:40 | Lehdistötiedotteet

Lehdistötiedote julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus

Aika: 9.15 CET

Paikka: Smålandsgatan 17, Tukholma

Osavuosikatsauksen esittelee konsernijohtaja Christian Clausen. Kysymyksiin ovat vastaamassa myös talousjohtaja Fredrik Rystedt ja luotonannon ja riskienhallinnan johtaja Carl-Johan Granvik. Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata Internetissä osoitteessa www.nordea.com, jossa myös tilaisuuden esitysmateriaali on saatavana.

Kansainvälinen puhelinkonferenssi analyytikoille

Aika: 14.00 CET

Osallistujia pyydetään soittamaan numeroon +44 (0)20 7138 0826 viimeistään kymmenen minuuttia ennen tilaisuuden alkua, confirmation code 1794552.

Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Christian Clausen, talousjohtaja Fredrik Rystedt, luotonannon ja riskienhallinnan johtaja Carl-Johan Granvik sekä sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén. Lyhyiden esitysten jälkeen he vastaavat analyytikoiden esittämiin kysymyksiin.

Puhelinkonferenssia voi seurata reaaliajassa osoitteessa www.nordea.com. Lisäksi tilaisuudesta laaditaan editoitu versio, joka on saatavana samasta osoitteesta. Konferenssia voi seurata 4. toukokuuta saakka uudelleen numerosta +44 (0)20 7111 1244, access code 1794552#.

Analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 29. huhtikuuta

Aika: 8.00 paikallista aikaa

Paikka: Nordea, 55 Basinghall Street, 8th floor, London EC2V 5NB

Tilaisuudessa ovat läsnä talousjohtaja Fredrik Rystedt, luotonannon ja riskienhallinnan johtaja Carl-Johan Granvik sekä sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén. Tilaisuus alkaa klo 8.00 ja kestää noin tunnin.

Ilmoittautumiset Lontoossa järjestettävään tilaisuuteen ottaa vastaan Lotte Mortensen, sähköposti lotte.mortensen@nordea.com.

Lisätietoja:

Kati Tommiska, konserniviestintä, (09) 165 42320