Nordean toisen neljänneksen tulos julkistetaan keskiviikkona 21. heinäkuuta 2010

24.06.10 13:00 | Lehdistötiedotteet

Lehdistötiedote julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa.

Lehdistö‑ ja analyytikkotilaisuus
Aika: 9.30 CET
Paikka: Smålandsgatan 17, Tukholma

Osavuosikatsauksen esittelee konsernijohtaja Christian Clausen. Kysymyksiin ovat vastaamassa myös talousjohtaja Fredrik Rystedt ja riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi. Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata Internetissä osoitteessa www.nordea.com, jossa myös tilaisuuden esitysmateriaali on saatavana.

Kansainvälinen puhelinkonferenssi analyytikoille
Aika: 14.30 CET
Osallistujia pyydetään soittamaan numeroon +44 (0)20 7138 0824 viimeistään kymmenen minuuttia ennen tilaisuuden alkua, confirmation code 706 80 54.

Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Christian Clausen, talousjohtaja Fredrik Rystedt, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi sekä sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén.

Puhelinkonferenssia voi seurata reaaliajassa osoitteessa www.nordea.com. Lisäksi tilaisuudesta laaditaan editoitu versio, joka on saatavana samasta osoitteesta. Konferenssia voi seurata 28. heinäkuuta saakka uudelleen numerosta +44 (0)20 7111 1244, access code 706 80 54#.

Analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 22. heinäkuuta
Aika: 8.00 paikallista aikaa
Paikka: Andaz Liverpool Street, 40 Liverpool Street, EC2M 7QN

Tilaisuudessa ovat läsnä konsernijohtaja Christian Clausen, talousjohtaja Fredrik Rystedt, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi sekä sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén. Tilaisuus alkaa klo 8.00 ja kestää noin tunnin.

Ilmoittautumiset Lontoossa järjestettävään tilaisuuteen ottaa vastaan Veronica Molina, sähköposti veronica.molina@carnegie.co.uk.

Lisätietoja:
Kati Tommiska, konserniviestintä, (09) 165 42320