Nordean kolmannen neljänneksen tulos julkistetaan keskiviikkona 27. lokakuuta 2010

15.10.10 12:35 | Lehdistötiedotteet

Lehdistötiedote julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus
Aika: 9.30 CET
Paikka: Smålandsgatan 17, Tukholma

Osavuosikatsauksen esittelee konsernijohtaja Christian Clausen. Kysymyksiin ovat vastaamassa myös talousjohtaja Fredrik Rystedt ja riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi. Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata Internetissä osoitteessa www.nordea.com, jossa myös tilaisuuden esitysmateriaali on saatavana.

Kansainvälinen puhelinkonferenssi analyytikoille
Aika: 14.30 CET
Osallistujia pyydetään soittamaan numeroon +44 (0)20 7138 0826 viimeistään kymmenen minuuttia ennen tilaisuuden alkua, confirmation code 3034652.

Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Christian Clausen, talousjohtaja Fredrik Rystedt, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi sekä sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén.

Puhelinkonferenssia voi seurata reaaliajassa osoitteessa www.nordea.com. Lisäksi tilaisuudesta laaditaan editoitu versio, joka on saatavana samasta osoitteesta. Konferenssia voi seurata 3. marraskuuta saakka uudelleen numerosta +44 (0)20 7111 1244, access code 3034652#.

Analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 28. lokakuuta
Aika: 12.30 paikallista aikaa
Paikka: Livery Hall, Farmers & Fletchers Hall, 3 Cloth Street, London EC1A 7LD

Tilaisuudessa ovat läsnä talousjohtaja Fredrik Rystedt, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi ja sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén. Tilaisuus alkaa klo 12.30 ja kestää noin tunnin.

Ilmoittautumiset Lontoossa järjestettävään tilaisuuteen ottaa vastaan Liza Bichard, sähköposti liza.bichard@abgsc.co.uk.

Lisätietoja:
Kati Tommiska, konserniviestintä, (09) 165 42320