Nordean ja Keskon yhteistyö tiivistyy

25.10.12 14:00 | Lehdistötiedotteet

Nordea ja Kesko ovat sopineet yhteistyön tiivistämisestä. Marraskuussa käynnistetään käteisen rahan nostopalvelun testaus noin 30 K-marketissa. Tavoitteena on palvelun laajentaminen K-ruokakauppoihin ensi vuoden aikana. Silloin myös K-Plussa-tunnisteen voi lisätä Nordean MasterCard-kortteihin.

Marraskuussa käynnistetään käteisen rahan nostopalvelun testaus noin 30 K-marketissa eri puolella Suomea. Tavoitteena on laajentaa palvelua K-ruokakauppoihin ensi vuoden aikana. Käteistä voi nostaa ostosten yhteydessä. Keskon tarjoaman palvelun ansiosta Nordean asiakkaat saavat ensi vuoden aikana suuren määrän vaihtoehtoisia paikkoja käteisen rahan nostoon.

- Käteistä rahaa nostetaan yhä vähemmän pankin konttoreissa ja samaan aikaan kortilla maksaminen on lisääntynyt merkittävästi viime vuosina. Rahan nostaminen konttoreiden ja automaattien lisäksi kaupan kassalla korttimaksun yhteydessä on kätevä vaihtoehto asiakkaalle, Suomen pankkitoiminnan johtaja Pekka Nuuttila Nordeasta toteaa.

- Käteistä kysytään K-kaupoista yhä useammin. Olen iloinen, että voimme palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin tarjoamalla mahdollisuuden myös käteisen rahan nostamiseen K-kaupan kassalla. Lähes 1000 K-ruokakauppaa ympäri Suomea tarjoavat tähän erinomaisen mahdollisuuden, toteaa Keskon pääjohtaja Matti Halmesmäki.

K-Plussa-ominaisuus Nordean MasterCard-kortteihin
K-Plussa-ominaisuuden voi jatkossa yhdistää myös Nordean MasterCard-yhdistelmäkortteihin. Uusi korttiominaisuus tulee asiakkaiden käyttöön ensi keväänä.

- Asiakkaat arvostavat monipuolisia kanta-asiakasetuja, joita K-Plussa-ominaisuudella saa. Yhteistyökortti helpottaa asiakkaan asiointia, ja asiakkaalla on yksi kortti vähemmän lompakossaan, Matti Halmesmäki sanoo.

- Uusi korttiominaisuus on tervetullut lisäetu asiakkaillemme ja uskomme sen lisäävän asiakkaittemme tyytyväisyyttä, Pekka Nuuttila toteaa.

Lisätietoja:
Pekka Nuuttila, Suomen pankkitoiminnan johtaja, Nordea, 09 165 42530