Nordea med gratis sanntidskurser i nettbanken

09-07-14 14:06 | Digitalbanken | Pensjon og sparing

Nordea forbedrer tilbudet til sine privatkunder som handler aksjer på nett. Alle kunder får nå gratis sanntidskurser for norske aksjer i nettbanken.

Aksjehandel på nett er tilgjengelig for alle kunder via nettbanken. Som kunde kan man handle på de nordiske markedene og man har tilgang til et svært omfattende analysearkiv og mye annen informasjon om børsnoterte selskaper. Banken har sett en økende interesse for aksjer blant sine kunder over lengre tid. Gratis sanntidskurser vil gi en bedre kundeopplevelse og gjøre det enklere for kundene å følge opp investeringene sine.

– Sanntidskurser er noe som våre kunder har etterspurt for å få enda bedre oversikt over sin sparing, og vi er glade for å kunne tilby dette, sier leder for aksjehandel privat, Lars Thorstensen. – Vi arbeider hardt for å forbedre tilbudet ytterligere, for vi vet at mange kunder ønsker å kunne samle alt på et sted, forteller Thorstensen videre.

Aksjehandel på nett bestilles enkelt via ‘Sparing og Plassering’ – ‘Aksjehandel’ i nettbanken.