Digital heder til Nordeas Michal Panowicz

07-10-15 16:15 | Digitalbanken

Michal Panowicz, nestleder i Digital Banking i Nordea, fikk i dag Personality of the Year-prisen for sitt bidrag til utviklingen av nye digitale tjenester for bankkunder.

Prisen deles ut av The Digital Banking Club og Retail Banker International, og er resultatet av en gjennomgang av over 200 digitale ledere i finanssektoren i Europa og deres bidrag til digitale banktjenester i år og i fjor.

- Jeg er virkelig stolt over å ha fått denne prisen. Men mest av alt er jeg virkelig glad for å være en del av Nordea og for å skulle skape de beste digitale kundeopplevelsene for personkundene og bedriftskundene våre sammen med kollegaene mine. Et viktig skritt på veien er rekken av nye digitale tjenester vi planlegger å lansere for kundene våre neste år, sier Michal Panowicz.

Michal begynte i Nordea tidligere i år. Les mer om ham her: Nordea henter sjef fra digital suksessbank

Følg Michal Panowicz på Twitter

The Digital Banking Club er en nettportal for siste nytt, meninger og informasjon om alt som har med digitale finansielle tjenester å gjøre, både på mobil og nett. Les mer: www.thedigitalbankingclub.com.

Retail Banker International er en kilde til globale nyheter om og analyser av retail banking-sektoren. Les mer: http://www.retailbankerinternational.com