Vær med, når vi offentliggør den nye udgave af Nordea Economic Outlook

Economic-Outlook
25-08-17 8:52 | Samfundsøkonomi

Meld dig til vores webinar, og modtag den nye udgave af Economic Outlook, så snart den udkommer den 6. september.

Tre gange om året samles vores analytikere fra Norden for at udarbejde økonomiske prognoser, risikoscenarier og temaartikler. Resultatet: hovedpublikationen Nordea Economic Outlook.

Vær blandt de første, der modtager den dugfriske efterårsudgave 2017, så snart den udkommer om morgenen d. 6. september. Du skal bare klikke på det nedenstående link og melde dig til webinaret. Få adgang til eksperternes viden, når de analyserer hovedkonklusionerne og besvarer spørgsmål fra deltagerne. Webinaret varer cirka 20 minutter, vi glæder os til at "se" dig!

Meld dig til webinar med cheføkonom Helge J. Pedersen den 6. september klokken 13

Læs flere nyheder

we.trade i luften med første blockchain-baserede handler

Nordea

Nordea har ydet et vigtigt bidrag til design og implementering af denne banebrydende løsning.

Undgå at falde for falske mails

Nordea

Hurtige tips til, hvordan du som virksomhed kan afsløre disse forsøg på svindel.

Nordea expert selected to EU Expert Group on Sustainable Finance

Bæredygtighed Our people Our work Responsible business

Nordea and Aila Aho have been selected to one of the 35 honourable seats in the European Commission’s technical expert group on sustainable finance.

Kritik af Nordea i Operation X

Nordea

Nordeas respons til kritik fra programmet Operation X på TV 2, der kritiserer Nordea for at have ignoreret advarsler om, at 500-eurosedler, leveret til vekse...

Jeg SKAL være god til mit arbejde

Nordea

For 36-årige it-udvikler Felix Kim Nielsen og hans seks kolleger med autisme er det helt afgørende at vide, at de leverer hver dag.