Vær med, når vi offentliggør den nye udgave af Nordea Economic Outlook

25-08-17 8:52 | Samfundsøkonomi

Meld dig til vores webinar, og modtag den nye udgave af Economic Outlook, så snart den udkommer den 6. september.

Tre gange om året samles vores analytikere fra Norden for at udarbejde økonomiske prognoser, risikoscenarier og temaartikler. Resultatet: hovedpublikationen Nordea Economic Outlook.

Vær blandt de første, der modtager den dugfriske efterårsudgave 2017, så snart den udkommer om morgenen d. 6. september. Du skal bare klikke på det nedenstående link og melde dig til webinaret. Få adgang til eksperternes viden, når de analyserer hovedkonklusionerne og besvarer spørgsmål fra deltagerne. Webinaret varer cirka 20 minutter, vi glæder os til at "se" dig!

Meld dig til webinar med cheføkonom Helge J. Pedersen den 6. september klokken 13

Læs flere nyheder

Bolig Lise

Nordea Kredit-kunder får rekordlave renter

Bolig Nordea

Boligejere med rentetilpasningslån kan godt begynde at glæde sig. Nordea Kredit har netop afsluttet deres auktioner over rentetilpasningsobligationer med rek...

Blackfriday

Black Friday eksploderer i år

Daglig økonomi

Næsten hver anden dansker ender med at bruge penge på Black Friday i 2017. Det er en fordobling på ét år.

Housing report

Nordea dykker ned i de aktuelle tendenser på de nordiske boligmarkeder

Investering Nordea

I en ny rapport ser Nordeas analytikere nærmere på de aktuelle temaer på de nordiske boligmarkeder samt udsigterne.

Få mad til døren og spar tid og penge

Daglig økonomi

Du bruger 11 døgn om året på at gå i butikker og købe madvarer. Det kan gøres både billigere og hurtigere på nettet.

Nordea bedst i Norden inden for private banking

Investering Opsparing

Nordea Private Banking vinder flere priser ved den prestigefyldte PWM/The Banker Global Private Banking Awards i London.