Vær med, når vi offentliggør den nye udgave af Nordea Economic Outlook

Economic-Outlook
25-08-17 8:52 | Samfundsøkonomi

Meld dig til vores webinar, og modtag den nye udgave af Economic Outlook, så snart den udkommer den 6. september.

Tre gange om året samles vores analytikere fra Norden for at udarbejde økonomiske prognoser, risikoscenarier og temaartikler. Resultatet: hovedpublikationen Nordea Economic Outlook.

Vær blandt de første, der modtager den dugfriske efterårsudgave 2017, så snart den udkommer om morgenen d. 6. september. Du skal bare klikke på det nedenstående link og melde dig til webinaret. Få adgang til eksperternes viden, når de analyserer hovedkonklusionerne og besvarer spørgsmål fra deltagerne. Webinaret varer cirka 20 minutter, vi glæder os til at "se" dig!

Meld dig til webinar med cheføkonom Helge J. Pedersen den 6. september klokken 13

Læs flere nyheder

Viser 5 ud af 566 resultater

Aktier i ny rekord

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

Der er sat turbo på verdensøkonomien, men centralbankerne nedtoner inflationsfrygten og fastholder en ultra-lempelig pengepolitik.

Andreas Østerheden

Rentestigninger – er det godt eller skidt?

Investering Nordea podcasts

Sidste år var det lave renteniveau med til at fastholde et højt prisniveau på aktier, men nu oplever vi rentestigninger, så hvad sker der nu?

Man renovating a house

Effekten af COVID-19 – Hvilke kunder klarer sig bedst gennem krisen?

Samfundsøkonomi

Dansk erhvervsliv er i udbredt grad ramt af krisen i kølvandet på de gentagne nedlukninger af det danske samfund.

Boligpriserne går amok

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

ationalbanken forudser en svag vækst i dansk økonomi i år, men boligpriserne stiger med knap 10%.

Helge J. Pedersen, Andreas Steno Larsen

Finanspolitikken slippes løs, hvad siger Fed?

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

Joe Biden har fået vedtaget sin gigantiske hjælpepakke til amerikansk økonomi, og spørgsmålet er nu, hvordan Fed reagerer på udsigten til et superstærkt opsv...

Viser 5 ud af 566 resultater