Nordea bedst i Norden inden for private banking

PWM Nordic Award
27-10-17 11:13 | Investering | Opsparing

Nordea Private Banking vinder flere priser ved den prestigefyldte PWM/The Banker Global Private Banking Awards i London.

Nordea Private Banking blev i aftes kåret som den bedste bank inden for private banking i Norden, Finland og Norge.

- Vi er meget stolte over at modtage denne flotte pris for vores private banking-ydelser i Norden samt priserne som den bedste private banking bank i Finland og Norge. Vi ser det som en anerkendelse af vores arbejde med at skabe endnu bedre kundeoplevelser i hvert eneste marked, siger Thorben Sander, chef for Global Private Banking i Nordea.

Det er fjerde år i træk, at prisen for bedste private banking bank i Norge går til Nordea. Dermed har Nordea vundet hvert år, siden kategorien blev etableret i 2014.  I Norden har Nordea Private Banking genvundet titlen, som banken også opnåede i 2014 og 2015 – præcis som i Finland.

Prisuddelingen PWM/The Banker Global Private Banking Awards, der i aftes blev afholdt for niende år i træk, anses som verdens vigtigste private banking-begivenhed og har over 170 deltagere fra 63 lande. Det er det globale finanstidsskrift The Banker – som er en del af Financial Times Group – der står bag PWM/The Banker Global Private Banking Awards.

Thorben Sander, chef for Global Private Banking, samt lederne af de nordiske private banking-enheder deltog i ceremonien i London for at modtage priserne.

Nordea Private Banking er den største private banking-udbyder i Norden med over 100 mia. euro i kapital under forvaltning og næsten 1 mia. euro i årlige indtægter. Omkring 100.000 kunder betjenes fra ca. 80 filialer i Norden, Luxembourg og Singapore.

Yderligere information: Tenna Schoer, Nordea Group Communications, tlf 7080 1162

Læs flere nyheder

Viser 5 ud af 515 resultater

Andreas Østerheden

Lyt til de seneste investeringsråd fra chefstrateg Andreas Østerheden

Investering Samfundsøkonomi Nordea podcasts

Nordea fastholder en aktieovervægt på trods af turbulente tider

Pengetræet Nordea podcast

Podcast: Bæredygtige investeringer

Bæredygtighed Investering Nordea podcasts

Lyt til Steen Blindum, investeringsstrateg i Nordea, og Caroline Rosberg, der er privat investor.

Couple signing loan

Nyt lån kombinerer fast rente og afdragsfrihed

Bolig

Med Frihed30 Fast tilbyder Nordea Kredit nu belåning af helårsboliger med både fast rente og afdragsfrihed i op til 30 år.

Signing dicument

Nordea gør det nemmere for kunderne at sikre sig selv og familien juridisk

Digital banking

Et nyt samarbejde mellem Nordea og TestaViva gør det nemt og enkelt at oprette de nødvendige juridiske dokumenter.

Men in solar panel field

Bæredygtig investering – godt for din formue og for kloden

Bæredygtighed Investering

Læs vores nye publikation om bæredygtige investeringer.

Viser 5 ud af 515 resultater