Nordea bedst i Norden inden for private banking

27-10-17 11:13 | Investering | Opsparing

Nordea Private Banking vinder flere priser ved den prestigefyldte PWM/The Banker Global Private Banking Awards i London.

Nordea Private Banking blev i aftes kåret som den bedste bank inden for private banking i Norden, Finland og Norge.

- Vi er meget stolte over at modtage denne flotte pris for vores private banking-ydelser i Norden samt priserne som den bedste private banking bank i Finland og Norge. Vi ser det som en anerkendelse af vores arbejde med at skabe endnu bedre kundeoplevelser i hvert eneste marked, siger Thorben Sander, chef for Global Private Banking i Nordea.

Det er fjerde år i træk, at prisen for bedste private banking bank i Norge går til Nordea. Dermed har Nordea vundet hvert år, siden kategorien blev etableret i 2014.  I Norden har Nordea Private Banking genvundet titlen, som banken også opnåede i 2014 og 2015 – præcis som i Finland.

Prisuddelingen PWM/The Banker Global Private Banking Awards, der i aftes blev afholdt for niende år i træk, anses som verdens vigtigste private banking-begivenhed og har over 170 deltagere fra 63 lande. Det er det globale finanstidsskrift The Banker – som er en del af Financial Times Group – der står bag PWM/The Banker Global Private Banking Awards.

Thorben Sander, chef for Global Private Banking, samt lederne af de nordiske private banking-enheder deltog i ceremonien i London for at modtage priserne.

Nordea Private Banking er den største private banking-udbyder i Norden med over 100 mia. euro i kapital under forvaltning og næsten 1 mia. euro i årlige indtægter. Omkring 100.000 kunder betjenes fra ca. 80 filialer i Norden, Luxembourg og Singapore.

Yderligere information: Tenna Schoer, Nordea Group Communications, tlf 7080 1162

Læs flere nyheder

Jeg SKAL være god til mit arbejde

Nordea

For 36-årige it-udvikler Felix Kim Nielsen og hans seks kolleger med autisme er det helt afgørende at vide, at de leverer hver dag.

Få plads på første parket til Nordeas Economic Outlook

Samfundsøkonomi

Meld dig til webinaret på dit lokalsprog og få rapporten, så snart den udkommer 24. april.

Vi bruger overskydende skat fornuftigt

Daglig økonomi Samfundsøkonomi Opsparing

To ud af tre vil lade de overskydende skattepenge forsvinde i det løbende forbrug eller spare dem op. Kun 17 procent har øremærket pengene til ferie.

Bid ikke på krogen!

Nordea

Lyder det phishy? Lad dig ikke lokke.

Nordea lancerer boliglån med 30 års afdragsfrihed

Bolig

Nordea Kredit lancerer et nyt realkreditlån kaldet Frihed30 rentetilpasningslån. Lånet giver en attraktiv kombination af lav rente og mulighed for afdragsfr...