Nordea bedst i Norden inden for private banking

27-10-17 11:13 | Investering | Opsparing

Nordea Private Banking vinder flere priser ved den prestigefyldte PWM/The Banker Global Private Banking Awards i London.

Nordea Private Banking blev i aftes kåret som den bedste bank inden for private banking i Norden, Finland og Norge.

- Vi er meget stolte over at modtage denne flotte pris for vores private banking-ydelser i Norden samt priserne som den bedste private banking bank i Finland og Norge. Vi ser det som en anerkendelse af vores arbejde med at skabe endnu bedre kundeoplevelser i hvert eneste marked, siger Thorben Sander, chef for Global Private Banking i Nordea.

Det er fjerde år i træk, at prisen for bedste private banking bank i Norge går til Nordea. Dermed har Nordea vundet hvert år, siden kategorien blev etableret i 2014.  I Norden har Nordea Private Banking genvundet titlen, som banken også opnåede i 2014 og 2015 – præcis som i Finland.

Prisuddelingen PWM/The Banker Global Private Banking Awards, der i aftes blev afholdt for niende år i træk, anses som verdens vigtigste private banking-begivenhed og har over 170 deltagere fra 63 lande. Det er det globale finanstidsskrift The Banker – som er en del af Financial Times Group – der står bag PWM/The Banker Global Private Banking Awards.

Thorben Sander, chef for Global Private Banking, samt lederne af de nordiske private banking-enheder deltog i ceremonien i London for at modtage priserne.

Nordea Private Banking er den største private banking-udbyder i Norden med over 100 mia. euro i kapital under forvaltning og næsten 1 mia. euro i årlige indtægter. Omkring 100.000 kunder betjenes fra ca. 80 filialer i Norden, Luxembourg og Singapore.

Yderligere information: Tenna Schoer, Nordea Group Communications, tlf 7080 1162

Læs flere nyheder

Viser 5 ud af 460 resultater

Ny fond investerer i selskaber, som optimerer lønsomheden via ligestilling

Opsparing

Nordea lancerer i dag Global Gender Diversity Fund

Nordea Kredit får ny adm. direktør

Nordea

Bestyrelsen i Nordea Kredit Realkreditaktieselskab har udnævnt direktør Claus Greve til ny administrerende direktør.

Nordeas kunder sparer 3,5 millioner kroner gennem ny digital løsning

Digital banking

På kun tre måneder har Nordeas kunder sparet 3,5 millioner kroner i uønskede abonnementer gennem den nye, digitale løsning ’Abonnementer’, som Nordea lancere...

Valentinsdag: hop ikke i kærligheds-fælden

Bæredygtighed

Kærlighedssvindel foregår som regel på nettet via Facebook eller en datingside. Finder du ud af, at du har været udsat for svindel, så informer banken, og me...

Economic Outlook pre-buzz sept 2017

Få et forspring – deltag i vores webinar om den nye udgave af Nordea Economic Outlook

Samfundsøkonomi

Tilmeld dig vores webinar, og få den nye udgave af Economic Outlook 28. januar.

Viser 5 ud af 460 resultater