Nordea bedst i Norden inden for private banking

27-10-17 11:13 | Investering | Opsparing

Nordea Private Banking vinder flere priser ved den prestigefyldte PWM/The Banker Global Private Banking Awards i London.

Nordea Private Banking blev i aftes kåret som den bedste bank inden for private banking i Norden, Finland og Norge.

- Vi er meget stolte over at modtage denne flotte pris for vores private banking-ydelser i Norden samt priserne som den bedste private banking bank i Finland og Norge. Vi ser det som en anerkendelse af vores arbejde med at skabe endnu bedre kundeoplevelser i hvert eneste marked, siger Thorben Sander, chef for Global Private Banking i Nordea.

Det er fjerde år i træk, at prisen for bedste private banking bank i Norge går til Nordea. Dermed har Nordea vundet hvert år, siden kategorien blev etableret i 2014.  I Norden har Nordea Private Banking genvundet titlen, som banken også opnåede i 2014 og 2015 – præcis som i Finland.

Prisuddelingen PWM/The Banker Global Private Banking Awards, der i aftes blev afholdt for niende år i træk, anses som verdens vigtigste private banking-begivenhed og har over 170 deltagere fra 63 lande. Det er det globale finanstidsskrift The Banker – som er en del af Financial Times Group – der står bag PWM/The Banker Global Private Banking Awards.

Thorben Sander, chef for Global Private Banking, samt lederne af de nordiske private banking-enheder deltog i ceremonien i London for at modtage priserne.

Nordea Private Banking er den største private banking-udbyder i Norden med over 100 mia. euro i kapital under forvaltning og næsten 1 mia. euro i årlige indtægter. Omkring 100.000 kunder betjenes fra ca. 80 filialer i Norden, Luxembourg og Singapore.

Yderligere information: Tenna Schoer, Nordea Group Communications, tlf 7080 1162

Læs flere nyheder

Viser 5 ud af 453 resultater

Nordea newbrand

Nordea lancerer nyhedsbrev om aktiesparekontoen

Investering

Tilmeld dig vores nye nyhedsbrev om aktiesparekontoen

Nyt overblik over abonnementer til Nordeas kunder

Nordea

Nordeas kunder får nemt overblik over deres abonnementer og med et enkelt klik kan abonnementerne opsiges - direkte på mobilen.

Blackfriday

Beskyt dig mod svindlere på Black Friday

Daglig økonomi

Tips til hvordan du undgår at blive snydt, når du handler Black Friday og Cyber Monday.

Nordea sætter power på kundernes opsparing

Opsparing

Nordea lancerer den digitale investeringsrådgiver Nora til kunder i Danmark.

5 tips til at beskytte dig selv online

Bæredygtighed

Få eksperternes fem vigtigste råd til, hvordan du bedst passer på dig selv i cyberspace.

Viser 5 ud af 453 resultater