Nordea kåret som bedste bank i Norden inden for Private Banking

05-11-15 11:00 | Awards | Nordea

Nordea blev kåret som Nordens bedste bank inden for Private Banking ved Global Private Banking Awards i Singapore den 4. november 2015 . Nordea vinder prisen for andet år i træk.

- I et konkurrencepræget marked er vi stolte over igen at blive anerkendt for vores store daglige indsats med at skabe tillid hos kunderne og byde nye kunder velkommen, siger Snorre Storset, leder af Private Banking og deputy for Wealth Management.

Nordea Private Banking rangerer blandt de 20 største Private Banking-enheder i Europa og er førende i Norden med 90 mia. euro i kapital under forvaltning og 115.000 kunder.

Om prisen:

The Banker, det internationale finanstidsskrift, og magasinet Professional Wealth Management – begge en del af Financial Times-koncernen – står bag Global Private Banking Awards. Priserne hører til blandt de mest anerkendte på private banking-området. En ekspertkomite bestående af 15 internationale branchefolk står bag bedømmelsen. Kategorierne er: bedste globale bank inden for private banking, bedste regionale banker inden for private banking og bedste bank inden for private banking på landeniveau.