Nye funktioner til den digitale tidsalder af banking

Touch ID
10-12-15 9:10 | Digital banking

I tillæg til log-in med Touch ID indeholder dagens lancering også en log af-funktion, der er testet i Nordeas fremtidslaboratorium Nordea Next. Ved at ryste din telefon kan du logge ud af Mobilbank.

Den nye app-opdatering giver dig også hurtig adgang til personlig rådgivning og hjælp til dine bankgøremål via Nordea 24/7. I appen kan du nu chatte med Nordea, ringe ’pre-authenticated’ ind til en rådgiver, og herudover se hvor lang den aktuelle vente- og svartid er. Med Nordea 24/7-integrationen vil du være identificeret på forhånd, når du benytter chat- og opkaldsfunktionerne i Mobilbank til at kontakte Nordea. Det gør det muligt for os at betjene dig hurtigere.

Nordea Investor er en anden funktion, hvor du fremadrettet vil være identificeret på forhånd gennem Mobilbank. Når du først er logget på Mobilbank, så kan du så let som ingenting gå direkte til Nordea Investor, hvor du kan klare dine transaktioner uden at skulle logge på igen.

De nyeste opdateringer til Mobilbank er et led i Nordeas arbejde med at skabe positive kundeoplevelser i alle bankens berøringsflader med kunder.

”Kundeorienterede løsninger er afgørende for at få succes i den digitale tidsalder. Integrationen af Nordea 24/7 giver os mulighed for at imødekomme kundernes skiftende behov, når det gælder tilgængelighed, svartid og platforme. Kunderne kan allerede kontakte os døgnet rundt, og nu kan de gøre det på deres egne præmisser – når som helst, hvor som helst og på en nem og enkel måde”, siger Torben Laustsen, bankdirektør i Nordea i Danmark.