Vi forandrer os!

09-05-16 10:45 | Nordea

Vi gennemgår i øjeblikket store forandringer for at blive den bank, du forventer. Det markerer vi i dag ved at løfte sløret for vores nye visuelle identitet. Se mere her.

Vi vil gerne være den bank, vores kunder ønsker. En bank, du kan stole på, og som engagerer sig i dig og i vores samfund.

Det er vigtigt for os, at du kan bruge os på dine betingelser – hvor som helst og når som helst – og vi vil støtte dig i din dagligdag med tjekkede digitale løsninger kombineret med personlig rådgivning.

Vi er stolte over vores ekspertise og solide finansielle position, men vi vil gerne blive endnu bedre. Ikke mindst i forhold til de oplevelser, vi giver dig som kunde – hvad end du møder os fysisk eller digitalt. Vores kunders adfærd ændrer sig nemlig med lynende hast, og den digitale udvikling skaber helt nye muligheder. Det er vores ambition at gå forrest i den digitale omstilling, og vi vil gerne have dig med hele vejen.

Vi har arbejdet med vores nye brand det seneste halvandet år, og nu begynder vi gradvist at rulle det ud et trin ad gangen i takt med vores løbende transformation. I dag kickstarter vi vores brand-rejse, og det første skridt er en ny visuel identitet.

”Vores nye visuelle identitet afspejler, hvordan vi ønsker banken skal opfattes fremover – som en bank med en menneskelig og finansiel puls. Det visualiserer det nye logo, symbolet, farvepaletten og typografien”, siger Helena Andreas, leder af Group Marketing and Communications i Nordea.

Vores nye visuelle identitet er første skridt mod at styrke vores brand og kæde det sammen med den dynamiske og omfattende omstilling af banken, som vi er i fuld gang med. En omstilling, der skal afspejle dine udviklende behov og de nyeste teknologiske muligheder, så vi kan levere markedets bedste kundeoplevelser og blive den bank, du ønsker.

Tak, fordi du er med på rejsen!

Læs flere nyheder

Boligmarkedet blomstrer, men hvor længe?

Nordea podcasts Bolig Nordea podcasts

Boligpriserne stiger og stiger, og der bliver solgt stadig flere boliger. Men kan det blive ved? Hør podcast med boligøkonom Lise Nytoft Bergmann og chefanal...

Pundet på nedtur efter britisk valg

Samfundsøkonomi Opsparing Investering Nordea podcasts

Cheføkonom Helge Pedersen og Chefanalytiker Jan Størup Nielsen diskuterer konsekvenserne af den uafklarede politiske situation på Danmarks 5. største eksport...

Vigtige nøgletal forude

Nordea podcasts Samfundsøkonomi Nordea podcasts

Aktierne er kommet stærkt igen, efter den politiske uro omkring Trump er stilnet lidt af. Vi ser frem mod inflationstal for euroområdet.

Nordea Invest vinder priser hos Dansk Aktionærforening

Investering Awards Opsparing

Investeringsforeningen Nordea Invest løb i år med halvdelen af priserne ved Dansk Aktionærforenings årlige prisuddeling.

Inflation er ugens store tema

Nordea podcasts Investering Nordea podcasts

De finansielle markeders opmærksomhed retter sig denne uge mod nye inflationstal fra USA.