Vi forandrer os!

09-05-16 10:45 | Nordea

Vi gennemgår i øjeblikket store forandringer for at blive den bank, du forventer. Det markerer vi i dag ved at løfte sløret for vores nye visuelle identitet. Se mere her.

Vi vil gerne være den bank, vores kunder ønsker. En bank, du kan stole på, og som engagerer sig i dig og i vores samfund.

Det er vigtigt for os, at du kan bruge os på dine betingelser – hvor som helst og når som helst – og vi vil støtte dig i din dagligdag med tjekkede digitale løsninger kombineret med personlig rådgivning.

Vi er stolte over vores ekspertise og solide finansielle position, men vi vil gerne blive endnu bedre. Ikke mindst i forhold til de oplevelser, vi giver dig som kunde – hvad end du møder os fysisk eller digitalt. Vores kunders adfærd ændrer sig nemlig med lynende hast, og den digitale udvikling skaber helt nye muligheder. Det er vores ambition at gå forrest i den digitale omstilling, og vi vil gerne have dig med hele vejen.

Vi har arbejdet med vores nye brand det seneste halvandet år, og nu begynder vi gradvist at rulle det ud et trin ad gangen i takt med vores løbende transformation. I dag kickstarter vi vores brand-rejse, og det første skridt er en ny visuel identitet.

”Vores nye visuelle identitet afspejler, hvordan vi ønsker banken skal opfattes fremover – som en bank med en menneskelig og finansiel puls. Det visualiserer det nye logo, symbolet, farvepaletten og typografien”, siger Helena Andreas, leder af Group Marketing and Communications i Nordea.

Vores nye visuelle identitet er første skridt mod at styrke vores brand og kæde det sammen med den dynamiske og omfattende omstilling af banken, som vi er i fuld gang med. En omstilling, der skal afspejle dine udviklende behov og de nyeste teknologiske muligheder, så vi kan levere markedets bedste kundeoplevelser og blive den bank, du ønsker.

Tak, fordi du er med på rejsen!

Læs flere nyheder

Nordeas koncernchef taler om at brænde for kunderne og sit engagement i bæredygtighed

Nordea Samfundsansvar

Nordeas koncernchef Casper von Koskull beskriver sig selv som en, der lytter.

Er vi på vej mod en ny boligboble?

Nordea podcasts Bolig Nordea podcasts

Boligøkonom Lise Nytoft Bergmann og Jan Størup Nielsen, økonom på dansk økonomi , giver deres syn på, hvor det danske boligmarked er på vej hen.

Investeringsforeningen Nordea Invest – bedst til obligationer 2017

Investering

Morningstar har for syvende gang kåret Investeringsforeningen Nordea Invest som Bedst til Obligationer ved Morningstar Award ceremonien 2017.

Grækenland og europæiske valg spøger

Investering Nordea podcasts

Vil øget politisk usikkerhed svække den globale vækst? Hør rente-strateg Piet Christiansen dele sine forventninger til renterne.

Nordea's annual report and sustainability report

Nordea vælger ny kurs for bæredygtighed

Samfundsansvar Reports and data

Nordea går nye veje i sin bæredygtighedsrapport for 2016