Vi forandrer os!

09-05-16 10:45 | Nordea

Vi gennemgår i øjeblikket store forandringer for at blive den bank, du forventer. Det markerer vi i dag ved at løfte sløret for vores nye visuelle identitet. Se mere her.

Vi vil gerne være den bank, vores kunder ønsker. En bank, du kan stole på, og som engagerer sig i dig og i vores samfund.

Det er vigtigt for os, at du kan bruge os på dine betingelser – hvor som helst og når som helst – og vi vil støtte dig i din dagligdag med tjekkede digitale løsninger kombineret med personlig rådgivning.

Vi er stolte over vores ekspertise og solide finansielle position, men vi vil gerne blive endnu bedre. Ikke mindst i forhold til de oplevelser, vi giver dig som kunde – hvad end du møder os fysisk eller digitalt. Vores kunders adfærd ændrer sig nemlig med lynende hast, og den digitale udvikling skaber helt nye muligheder. Det er vores ambition at gå forrest i den digitale omstilling, og vi vil gerne have dig med hele vejen.

Vi har arbejdet med vores nye brand det seneste halvandet år, og nu begynder vi gradvist at rulle det ud et trin ad gangen i takt med vores løbende transformation. I dag kickstarter vi vores brand-rejse, og det første skridt er en ny visuel identitet.

”Vores nye visuelle identitet afspejler, hvordan vi ønsker banken skal opfattes fremover – som en bank med en menneskelig og finansiel puls. Det visualiserer det nye logo, symbolet, farvepaletten og typografien”, siger Helena Andreas, leder af Group Marketing and Communications i Nordea.

Vores nye visuelle identitet er første skridt mod at styrke vores brand og kæde det sammen med den dynamiske og omfattende omstilling af banken, som vi er i fuld gang med. En omstilling, der skal afspejle dine udviklende behov og de nyeste teknologiske muligheder, så vi kan levere markedets bedste kundeoplevelser og blive den bank, du ønsker.

Tak, fordi du er med på rejsen!

Læs flere nyheder

Verdensøkonomien efter knap 100 dage med Trump

Samfundsøkonomi Nordea podcasts Investering Nordea podcasts

Seniorstrateg Philip Jagd fortæller, hvordan markederne har reageret efter knap 100 dage med Donald Trump som USAs præsident.

Nordea indgår partnerskab med Thinkers 50

Samfundsansvar

Nordea er hovedsponsor, når den internationale organisation Thinkers 50 samler nogle af verdens skarpeste businesshjerner i Odense 9. og 10. maj.

Aktieopturen fylder 8 år - hvor længe kan den fortsætte?

Investering Nordea podcasts Nordea podcasts

Kan den nuværende aktieoptur fortsætte nogle år endnu og blive den længste i historien? Hør Nordeas bud.

Forbrugerrådet Tænk og Nordea til kamp for bedre cyber-sikkerhed

Samfundsansvar

Ny app skal ruste danskerne bedre til at undgå digital svindel og IT-kriminalitet.

TheFactory fintech startups April 2017

Digipigs og digistocks? Nordea har fokus på fintech

Nordea Digital banking

Nordea deltager i fintech-hubs og accelerator-programmer i Norden