Nordeas eksperter giver råd til iværksættere

31-03-17 11:04 | Samfundsansvar | Samfundsøkonomi

Nordea og Berlingske Business gentager succesen og udgiver en ny podcast-serie til iværksættere, SuccesKriteriet.
Nordea har en række eksperter, der ved, hvad man skal overveje, inden og når man kaster sig ud i at etablere egen virksomhed. Den viden deler de igen ud af i et samarbejde med Berlingske Business om en række podcasts under titlen Succes Kriteriet.
I første afsnit medvirker regionsdirektør Frank Vestergaard-Olsen, der til daglig har ansvaret for en række eFilialer, der udelukkende rådgiver små og mellemstore virksomheder. Han giver bud på, hvordan man lægger en strategi, der er langtidsholdbar. Hvordan sikrer man sig, at virksomheden er omstillingsparat i forhold til markedet? Og hvordan gør man det samtidig med, at man bibeholder sin identitet? Hvilke risici er der ved at låse sig fast på en strategi – og hvilke er der, hvis man ikke gør?

Vært på programmet er Ane Cortzen, og hun vil interviewe en række interessante profiler fra dansk erhvervsliv bl.a. Kasper Basse (Joe & the juice) og Johan Bülow (Bülow Lakrids)

Øvrige eksperter fra Nordea er blandt andre chief digital officer Ewan John Macleod og marketingchef Kim Grue.

Hør første afsnit og de 10 afsnit fra første sæson her

Læs flere nyheder

Housing report

Nordea dykker ned i de aktuelle tendenser på de nordiske boligmarkeder

Investering Nordea

I en ny rapport ser Nordeas analytikere nærmere på de aktuelle temaer på de nordiske boligmarkeder samt udsigterne.

Få mad til døren og spar tid og penge

Daglig økonomi

Du bruger 11 døgn om året på at gå i butikker og købe madvarer. Det kan gøres både billigere og hurtigere på nettet.

Nordea bedst i Norden inden for private banking

Investering Opsparing

Nordea Private Banking vinder flere priser ved den prestigefyldte PWM/The Banker Global Private Banking Awards i London.

Nordea Kredit fjerner gebyrer ved at skifte realkreditinstitut

Bolig

Nordea Kredit fjerner næsten alle gebyrer, du normalt betaler, når du skifter realkreditinstitut.

Nordea indgår partnerskab med Tink

Nordea

Nordeas kunder i alle de nordiske lande får en bedre mobiloplevelse med den licensaftale, som Nordea i dag offentliggør med den svenske fintech-virksomhed Tink.