Nordeas eksperter giver råd til iværksættere

Mikrofon
31-03-17 11:04 | Bæredygtighed | Samfundsøkonomi

Nordea og Berlingske Business gentager succesen og udgiver en ny podcast-serie til iværksættere, SuccesKriteriet.
Nordea har en række eksperter, der ved, hvad man skal overveje, inden og når man kaster sig ud i at etablere egen virksomhed. Den viden deler de igen ud af i et samarbejde med Berlingske Business om en række podcasts under titlen Succes Kriteriet.
I første afsnit medvirker regionsdirektør Frank Vestergaard-Olsen, der til daglig har ansvaret for en række eFilialer, der udelukkende rådgiver små og mellemstore virksomheder. Han giver bud på, hvordan man lægger en strategi, der er langtidsholdbar. Hvordan sikrer man sig, at virksomheden er omstillingsparat i forhold til markedet? Og hvordan gør man det samtidig med, at man bibeholder sin identitet? Hvilke risici er der ved at låse sig fast på en strategi – og hvilke er der, hvis man ikke gør?

Vært på programmet er Ane Cortzen, og hun vil interviewe en række interessante profiler fra dansk erhvervsliv bl.a. Kasper Basse (Joe & the juice) og Johan Bülow (Bülow Lakrids)

Øvrige eksperter fra Nordea er blandt andre chief digital officer Ewan John Macleod og marketingchef Kim Grue.

Hør første afsnit og de 10 afsnit fra første sæson her

Læs flere nyheder

Viser 5 ud af 566 resultater

Aktier i ny rekord

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

Der er sat turbo på verdensøkonomien, men centralbankerne nedtoner inflationsfrygten og fastholder en ultra-lempelig pengepolitik.

Andreas Østerheden

Rentestigninger – er det godt eller skidt?

Investering Nordea podcasts

Sidste år var det lave renteniveau med til at fastholde et højt prisniveau på aktier, men nu oplever vi rentestigninger, så hvad sker der nu?

Man renovating a house

Effekten af COVID-19 – Hvilke kunder klarer sig bedst gennem krisen?

Samfundsøkonomi

Dansk erhvervsliv er i udbredt grad ramt af krisen i kølvandet på de gentagne nedlukninger af det danske samfund.

Boligpriserne går amok

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

ationalbanken forudser en svag vækst i dansk økonomi i år, men boligpriserne stiger med knap 10%.

Helge J. Pedersen, Andreas Steno Larsen

Finanspolitikken slippes løs, hvad siger Fed?

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

Joe Biden har fået vedtaget sin gigantiske hjælpepakke til amerikansk økonomi, og spørgsmålet er nu, hvordan Fed reagerer på udsigten til et superstærkt opsv...

Viser 5 ud af 566 resultater