Nordeas eksperter giver råd til iværksættere

Mikrofon
31-03-17 11:04 | Bæredygtighed | Samfundsøkonomi

Nordea og Berlingske Business gentager succesen og udgiver en ny podcast-serie til iværksættere, SuccesKriteriet.
Nordea har en række eksperter, der ved, hvad man skal overveje, inden og når man kaster sig ud i at etablere egen virksomhed. Den viden deler de igen ud af i et samarbejde med Berlingske Business om en række podcasts under titlen Succes Kriteriet.
I første afsnit medvirker regionsdirektør Frank Vestergaard-Olsen, der til daglig har ansvaret for en række eFilialer, der udelukkende rådgiver små og mellemstore virksomheder. Han giver bud på, hvordan man lægger en strategi, der er langtidsholdbar. Hvordan sikrer man sig, at virksomheden er omstillingsparat i forhold til markedet? Og hvordan gør man det samtidig med, at man bibeholder sin identitet? Hvilke risici er der ved at låse sig fast på en strategi – og hvilke er der, hvis man ikke gør?

Vært på programmet er Ane Cortzen, og hun vil interviewe en række interessante profiler fra dansk erhvervsliv bl.a. Kasper Basse (Joe & the juice) og Johan Bülow (Bülow Lakrids)

Øvrige eksperter fra Nordea er blandt andre chief digital officer Ewan John Macleod og marketingchef Kim Grue.

Hør første afsnit og de 10 afsnit fra første sæson her

Læs flere nyheder

we.trade i luften med første blockchain-baserede handler

Nordea

Nordea har ydet et vigtigt bidrag til design og implementering af denne banebrydende løsning.

Undgå at falde for falske mails

Nordea

Hurtige tips til, hvordan du som virksomhed kan afsløre disse forsøg på svindel.

Nordea expert selected to EU Expert Group on Sustainable Finance

Bæredygtighed Our people Our work Responsible business

Nordea and Aila Aho have been selected to one of the 35 honourable seats in the European Commission’s technical expert group on sustainable finance.

Kritik af Nordea i Operation X

Nordea

Nordeas respons til kritik fra programmet Operation X på TV 2, der kritiserer Nordea for at have ignoreret advarsler om, at 500-eurosedler, leveret til vekse...

Jeg SKAL være god til mit arbejde

Nordea

For 36-årige it-udvikler Felix Kim Nielsen og hans seks kolleger med autisme er det helt afgørende at vide, at de leverer hver dag.