Nordeas eksperter giver råd til iværksættere

Mikrofon
31-03-17 11:04 | Bæredygtighed | Samfundsøkonomi

Nordea og Berlingske Business gentager succesen og udgiver en ny podcast-serie til iværksættere, SuccesKriteriet.
Nordea har en række eksperter, der ved, hvad man skal overveje, inden og når man kaster sig ud i at etablere egen virksomhed. Den viden deler de igen ud af i et samarbejde med Berlingske Business om en række podcasts under titlen Succes Kriteriet.
I første afsnit medvirker regionsdirektør Frank Vestergaard-Olsen, der til daglig har ansvaret for en række eFilialer, der udelukkende rådgiver små og mellemstore virksomheder. Han giver bud på, hvordan man lægger en strategi, der er langtidsholdbar. Hvordan sikrer man sig, at virksomheden er omstillingsparat i forhold til markedet? Og hvordan gør man det samtidig med, at man bibeholder sin identitet? Hvilke risici er der ved at låse sig fast på en strategi – og hvilke er der, hvis man ikke gør?

Vært på programmet er Ane Cortzen, og hun vil interviewe en række interessante profiler fra dansk erhvervsliv bl.a. Kasper Basse (Joe & the juice) og Johan Bülow (Bülow Lakrids)

Øvrige eksperter fra Nordea er blandt andre chief digital officer Ewan John Macleod og marketingchef Kim Grue.

Hør første afsnit og de 10 afsnit fra første sæson her

Læs flere nyheder

Viser 5 ud af 453 resultater

Nordea newbrand

Nordea lancerer nyhedsbrev om aktiesparekontoen

Investering

Tilmeld dig vores nye nyhedsbrev om aktiesparekontoen

Nyt overblik over abonnementer til Nordeas kunder

Nordea

Nordeas kunder får nemt overblik over deres abonnementer og med et enkelt klik kan abonnementerne opsiges - direkte på mobilen.

Blackfriday

Beskyt dig mod svindlere på Black Friday

Daglig økonomi

Tips til hvordan du undgår at blive snydt, når du handler Black Friday og Cyber Monday.

Nordea sætter power på kundernes opsparing

Opsparing

Nordea lancerer den digitale investeringsrådgiver Nora til kunder i Danmark.

5 tips til at beskytte dig selv online

Bæredygtighed

Få eksperternes fem vigtigste råd til, hvordan du bedst passer på dig selv i cyberspace.

Viser 5 ud af 453 resultater