Nyt bolignyhedsbrev fra Nordea Kredit

22-02-18 9:00 | Bolig

Er du interesseret i, hvad der rører sig på boligmarkedet, og vil du gerne holde dig opdateret om de seneste tendenser på rentemarkedet? Synes du, det er spændende at læse om tips og tricks ved boligfinansiering, at få gode råd om lånevalg, og at høre om vores forventninger til fremtiden?

Så er det nye nyhedsbrev ’Nordea Kredit BoligNyt’ helt sikkert noget for dig.

Nordea Kredit er nu på gaden med et nyhedsbrev til alle boliginteresserede danskere. Både nuværende kunder i Nordea og andre interesserede kan tilmelde sig. Nordea Kredit forventer, at nyhedsbrevet udsendes ca. hver anden måned, og at indholdet vil spænde fra den seneste udvikling på boligmarkedet til analyser om lånevalg, rentemarkedet og dansk økonomi.

- Vi har en stor ekspertviden om det danske bolig- og realkreditmarked, og den viden vil vi gerne gøre mere synlig over for både eksisterende og potentielle kunder. Et nyhedsbrev er en god måde at gøre det på. Vi kan sende nyheder ud, når der sker noget nyt, men vi kan også rådgive om andre forhold med betydning for boligejerne, siger Peter Smith, der er administrerende direktør i Nordea Kredit.

Boligøkonom i Nordea Kredit, Lise Nytoft Bergmann supplerer:

- Nyhedsbrevet kommer kun til at handle om de økonomiske og finansielle forhold på boligmarkedet. Tips og tricks til haven, indretningen eller rengøringen bliver ikke en del af nyhedsbrevet. Det lader vi andre nyhedsbreve om. Men vi holder os ikke tilbage for en bred fortolkning af begrebet ’boligøkonomi’. Der kan derfor sagtens komme artikler om fx boligskatter, forældrekøb eller tvangsauktioner.

Læs og tilmeld dig nyhedsbrevet allerede i dag

Læs flere nyheder

Viser 5 ud af 451 resultater

5 spørgsmål – er din adgangskode sikker?

Daglig økonomi Bæredygtighed

I en digital verden har vi meget at lære

Nordea sætter power på kundernes opsparing

Opsparing

Nordea lancerer den digitale investeringsrådgiver Nora til kunder i Danmark.

5 tips til at beskytte dig selv online

Bæredygtighed

Få eksperternes fem vigtigste råd til, hvordan du bedst passer på dig selv i cyberspace.

Vigtig milepæl nået – Nordea har nu hovedsæde i Finland

Nordea

Nordea har nu hovedsæde i Finland, som er medlem af den europæiske bankunion.

Nordea vil gøre det enklere at være kunde

Daglig økonomi

Nordea introducerer fra årsskiftet Min hverdag for alle privatkunder.

Viser 5 ud af 451 resultater