Nyt bolignyhedsbrev fra Nordea Kredit

22-02-18 9:00 | Bolig

Er du interesseret i, hvad der rører sig på boligmarkedet, og vil du gerne holde dig opdateret om de seneste tendenser på rentemarkedet? Synes du, det er spændende at læse om tips og tricks ved boligfinansiering, at få gode råd om lånevalg, og at høre om vores forventninger til fremtiden?

Så er det nye nyhedsbrev ’Nordea Kredit BoligNyt’ helt sikkert noget for dig.

Nordea Kredit er nu på gaden med et nyhedsbrev til alle boliginteresserede danskere. Både nuværende kunder i Nordea og andre interesserede kan tilmelde sig. Nordea Kredit forventer, at nyhedsbrevet udsendes ca. hver anden måned, og at indholdet vil spænde fra den seneste udvikling på boligmarkedet til analyser om lånevalg, rentemarkedet og dansk økonomi.

- Vi har en stor ekspertviden om det danske bolig- og realkreditmarked, og den viden vil vi gerne gøre mere synlig over for både eksisterende og potentielle kunder. Et nyhedsbrev er en god måde at gøre det på. Vi kan sende nyheder ud, når der sker noget nyt, men vi kan også rådgive om andre forhold med betydning for boligejerne, siger Peter Smith, der er administrerende direktør i Nordea Kredit.

Boligøkonom i Nordea Kredit, Lise Nytoft Bergmann supplerer:

- Nyhedsbrevet kommer kun til at handle om de økonomiske og finansielle forhold på boligmarkedet. Tips og tricks til haven, indretningen eller rengøringen bliver ikke en del af nyhedsbrevet. Det lader vi andre nyhedsbreve om. Men vi holder os ikke tilbage for en bred fortolkning af begrebet ’boligøkonomi’. Der kan derfor sagtens komme artikler om fx boligskatter, forældrekøb eller tvangsauktioner.

Læs og tilmeld dig nyhedsbrevet allerede i dag

Læs flere nyheder

Viser 5 ud af 455 resultater

Economic Outlook pre-buzz sept 2017

Få et forspring – deltag i vores webinar om den nye udgave af Nordea Economic Outlook

Samfundsøkonomi

Tilmeld dig vores webinar, og få den nye udgave af Economic Outlook 28. januar.

Open thiking

Open thinking campaign showcases what we stand for

Nordea

Open thinking isn’t just an advertising concept, these two words sum up who we at Nordea are.

Nordea newbrand

Nordea lancerer nyhedsbrev om aktiesparekontoen

Investering

Tilmeld dig vores nye nyhedsbrev om aktiesparekontoen

Nyt overblik over abonnementer til Nordeas kunder

Nordea

Nordeas kunder får nemt overblik over deres abonnementer og med et enkelt klik kan abonnementerne opsiges - direkte på mobilen.

Blackfriday

Beskyt dig mod svindlere på Black Friday

Daglig økonomi

Tips til hvordan du undgår at blive snydt, når du handler Black Friday og Cyber Monday.

Viser 5 ud af 455 resultater