Nyt bolignyhedsbrev fra Nordea Kredit

22-02-18 9:00 | Bolig

Er du interesseret i, hvad der rører sig på boligmarkedet, og vil du gerne holde dig opdateret om de seneste tendenser på rentemarkedet? Synes du, det er spændende at læse om tips og tricks ved boligfinansiering, at få gode råd om lånevalg, og at høre om vores forventninger til fremtiden?

Så er det nye nyhedsbrev ’Nordea Kredit BoligNyt’ helt sikkert noget for dig.

Nordea Kredit er nu på gaden med et nyhedsbrev til alle boliginteresserede danskere. Både nuværende kunder i Nordea og andre interesserede kan tilmelde sig. Nordea Kredit forventer, at nyhedsbrevet udsendes ca. hver anden måned, og at indholdet vil spænde fra den seneste udvikling på boligmarkedet til analyser om lånevalg, rentemarkedet og dansk økonomi.

- Vi har en stor ekspertviden om det danske bolig- og realkreditmarked, og den viden vil vi gerne gøre mere synlig over for både eksisterende og potentielle kunder. Et nyhedsbrev er en god måde at gøre det på. Vi kan sende nyheder ud, når der sker noget nyt, men vi kan også rådgive om andre forhold med betydning for boligejerne, siger Peter Smith, der er administrerende direktør i Nordea Kredit.

Boligøkonom i Nordea Kredit, Lise Nytoft Bergmann supplerer:

- Nyhedsbrevet kommer kun til at handle om de økonomiske og finansielle forhold på boligmarkedet. Tips og tricks til haven, indretningen eller rengøringen bliver ikke en del af nyhedsbrevet. Det lader vi andre nyhedsbreve om. Men vi holder os ikke tilbage for en bred fortolkning af begrebet ’boligøkonomi’. Der kan derfor sagtens komme artikler om fx boligskatter, forældrekøb eller tvangsauktioner.

Læs og tilmeld dig nyhedsbrevet allerede i dag

Læs flere nyheder

we.trade i luften med første blockchain-baserede handler

Nordea

Nordea har ydet et vigtigt bidrag til design og implementering af denne banebrydende løsning.

Undgå at falde for falske mails

Nordea

Hurtige tips til, hvordan du som virksomhed kan afsløre disse forsøg på svindel.

Nordea expert selected to EU Expert Group on Sustainable Finance

Bæredygtighed Our people Our work Responsible business

Nordea and Aila Aho have been selected to one of the 35 honourable seats in the European Commission’s technical expert group on sustainable finance.

Kritik af Nordea i Operation X

Nordea

Nordeas respons til kritik fra programmet Operation X på TV 2, der kritiserer Nordea for at have ignoreret advarsler om, at 500-eurosedler, leveret til vekse...

Jeg SKAL være god til mit arbejde

Nordea

For 36-årige it-udvikler Felix Kim Nielsen og hans seks kolleger med autisme er det helt afgørende at vide, at de leverer hver dag.