Nyt bolignyhedsbrev fra Nordea Kredit

22-02-18 9:00 | Bolig

Er du interesseret i, hvad der rører sig på boligmarkedet, og vil du gerne holde dig opdateret om de seneste tendenser på rentemarkedet? Synes du, det er spændende at læse om tips og tricks ved boligfinansiering, at få gode råd om lånevalg, og at høre om vores forventninger til fremtiden?

Så er det nye nyhedsbrev ’Nordea Kredit BoligNyt’ helt sikkert noget for dig.

Nordea Kredit er nu på gaden med et nyhedsbrev til alle boliginteresserede danskere. Både nuværende kunder i Nordea og andre interesserede kan tilmelde sig. Nordea Kredit forventer, at nyhedsbrevet udsendes ca. hver anden måned, og at indholdet vil spænde fra den seneste udvikling på boligmarkedet til analyser om lånevalg, rentemarkedet og dansk økonomi.

- Vi har en stor ekspertviden om det danske bolig- og realkreditmarked, og den viden vil vi gerne gøre mere synlig over for både eksisterende og potentielle kunder. Et nyhedsbrev er en god måde at gøre det på. Vi kan sende nyheder ud, når der sker noget nyt, men vi kan også rådgive om andre forhold med betydning for boligejerne, siger Peter Smith, der er administrerende direktør i Nordea Kredit.

Boligøkonom i Nordea Kredit, Lise Nytoft Bergmann supplerer:

- Nyhedsbrevet kommer kun til at handle om de økonomiske og finansielle forhold på boligmarkedet. Tips og tricks til haven, indretningen eller rengøringen bliver ikke en del af nyhedsbrevet. Det lader vi andre nyhedsbreve om. Men vi holder os ikke tilbage for en bred fortolkning af begrebet ’boligøkonomi’. Der kan derfor sagtens komme artikler om fx boligskatter, forældrekøb eller tvangsauktioner.

Læs og tilmeld dig nyhedsbrevet allerede i dag

Læs flere nyheder

Viser 5 ud af 515 resultater

Andreas Østerheden

Lyt til de seneste investeringsråd fra chefstrateg Andreas Østerheden

Investering Samfundsøkonomi Nordea podcasts

Nordea fastholder en aktieovervægt på trods af turbulente tider

Pengetræet Nordea podcast

Podcast: Bæredygtige investeringer

Bæredygtighed Investering Nordea podcasts

Lyt til Steen Blindum, investeringsstrateg i Nordea, og Caroline Rosberg, der er privat investor.

Couple signing loan

Nyt lån kombinerer fast rente og afdragsfrihed

Bolig

Med Frihed30 Fast tilbyder Nordea Kredit nu belåning af helårsboliger med både fast rente og afdragsfrihed i op til 30 år.

Signing dicument

Nordea gør det nemmere for kunderne at sikre sig selv og familien juridisk

Digital banking

Et nyt samarbejde mellem Nordea og TestaViva gør det nemt og enkelt at oprette de nødvendige juridiske dokumenter.

Men in solar panel field

Bæredygtig investering – godt for din formue og for kloden

Bæredygtighed Investering

Læs vores nye publikation om bæredygtige investeringer.

Viser 5 ud af 515 resultater