Nyt bolignyhedsbrev fra Nordea Kredit

22-02-18 9:00 | Bolig

Er du interesseret i, hvad der rører sig på boligmarkedet, og vil du gerne holde dig opdateret om de seneste tendenser på rentemarkedet? Synes du, det er spændende at læse om tips og tricks ved boligfinansiering, at få gode råd om lånevalg, og at høre om vores forventninger til fremtiden?

Så er det nye nyhedsbrev ’Nordea Kredit BoligNyt’ helt sikkert noget for dig.

Nordea Kredit er nu på gaden med et nyhedsbrev til alle boliginteresserede danskere. Både nuværende kunder i Nordea og andre interesserede kan tilmelde sig. Nordea Kredit forventer, at nyhedsbrevet udsendes ca. hver anden måned, og at indholdet vil spænde fra den seneste udvikling på boligmarkedet til analyser om lånevalg, rentemarkedet og dansk økonomi.

- Vi har en stor ekspertviden om det danske bolig- og realkreditmarked, og den viden vil vi gerne gøre mere synlig over for både eksisterende og potentielle kunder. Et nyhedsbrev er en god måde at gøre det på. Vi kan sende nyheder ud, når der sker noget nyt, men vi kan også rådgive om andre forhold med betydning for boligejerne, siger Peter Smith, der er administrerende direktør i Nordea Kredit.

Boligøkonom i Nordea Kredit, Lise Nytoft Bergmann supplerer:

- Nyhedsbrevet kommer kun til at handle om de økonomiske og finansielle forhold på boligmarkedet. Tips og tricks til haven, indretningen eller rengøringen bliver ikke en del af nyhedsbrevet. Det lader vi andre nyhedsbreve om. Men vi holder os ikke tilbage for en bred fortolkning af begrebet ’boligøkonomi’. Der kan derfor sagtens komme artikler om fx boligskatter, forældrekøb eller tvangsauktioner.

Læs og tilmeld dig nyhedsbrevet allerede i dag

Læs flere nyheder

Kritik af Nordea i Operation X

Nordea

Nordeas respons til kritik fra programmet Operation X på TV 2, der kritiserer Nordea for at have ignoreret advarsler om, at 500-eurosedler, leveret til vekse...

Jeg SKAL være god til mit arbejde

Nordea

For 36-årige it-udvikler Felix Kim Nielsen og hans seks kolleger med autisme er det helt afgørende at vide, at de leverer hver dag.

Få plads på første parket til Nordeas Economic Outlook

Samfundsøkonomi

Meld dig til webinaret på dit lokalsprog og få rapporten, så snart den udkommer 24. april.

Vi bruger overskydende skat fornuftigt

Daglig økonomi Samfundsøkonomi Opsparing

To ud af tre vil lade de overskydende skattepenge forsvinde i det løbende forbrug eller spare dem op. Kun 17 procent har øremærket pengene til ferie.

Bid ikke på krogen!

Nordea

Lyder det phishy? Lad dig ikke lokke.