Nyt værktøj gør hverdagen lettere for Nordeas erhvervskunder

Business women
24-09-19 16:06 | Daglig økonomi

Nordea har indgået en ny aftale med den danske Fintech Kontolink, der giver bankens erhvervskunder rabat på Kontolinks automatiske værktøj til indsamling og håndtering af bilag. Nordeas erhvervskunder vil fremover blive tilbudt det digitale værktøj, der giver mere luft i hverdagen.

Fra i dag kan Nordeas mindre erhvervskunder få en attraktiv rabat på Kontolinks værktøj:

”Mange af vores mindre virksomhedskunder bruger rigtig meget tid på at holde styr på bilag og på at bogføre dem. Med det værktøj får de mere tid til andre opgaver og samtidig en sikkerhed for, at der ikke sker fejl i bilagshåndteringen,” siger Morten Bigum, der er ansvarlig for de mindre erhvervskunder i Nordea Danmark, om det nye samarbejde.

Kontolink indsamler automatisk bilag fra f.eks. e-mail, telefonkameraet og Dropbox og samkører dem med de forskellige bankposteringer. Især for mindre erhvervsdrivende vil Kontolink kunne lette bogføringen og frigøre tid til andre opgaver i en travl hverdag.

Hos Kontolink ser man frem til det nye samarbejde:

”Vi har en ambition om, at nå så mange erhvervskunder som muligt med vores løsning. Aftalen med Nordea giver os adgang til et bredt udsnit af de danske erhvervsdrivende, og vi glæder os til at hjælpe bankens erhvervskunder med at få et nemt og retvisende overblik over deres regnskab og bilag,” siger Kim Agger, der er administrerende direktør i Kontolink.

Fokus på nye løsninger til erhvervskunder

Aftalen med Kontolink er blot ét ud af flere samarbejder, som Nordea på det seneste har indgået på erhvervsområdet. Så sent som i starten af september investerede vi i Fintech-virksomheden CrediWire, der giver bankens erhvervskunder et nemt analyseværktøj til deres økonomi og gør det lettere for kunden at samarbejde med Nordea om udarbejdelse af budgetter og kreditbehov mm.

”Vi vil gerne levere den bedste rådgivning og de bedste løsninger til vores kunder, og derfor har vi et konstant fokus på, hvordan vi kan gøre hverdagen lettere for dem. Der dukker hele tiden nye, smarte løsninger op, og vi er aktivt på udkig efter dem, der kan gøre en forskel for vores kunder”, siger Morten Bigum.

Læs mere om Kontolink.

For yderligere informationer:

Christine Gade Dannisøe, pressekonsulent: 70 80 11 62

Read more news

Viser 5 ud af 730 resultater

Signing dicument

Nordea gør det nemmere for kunderne at sikre sig selv og familien juridisk

Digital banking

Et nyt samarbejde mellem Nordea og TestaViva gør det nemt og enkelt at oprette de nødvendige juridiske dokumenter.

Men in solar panel field

Bæredygtig investering – godt for din formue og for kloden

Bæredygtighed Investering

Læs vores nye publikation om bæredygtige investeringer.

Simon Kristiansen

Lyt til de seneste investeringsråd fra seniorstrateg Simon Kristiansen

Investering Samfundsøkonomi

Nordea ændrer strategi og anbefaler overvægt af aktier.

Nordea Economic Outlook

Økonomien er på vej mod lysere tider

Pressemeddelelse Samfundsøkonomi

Filialdirektøren i Nordea-filial holder tale 1970

Livet i filialen – på tur i 51 års bankhistorie

Nordea

I 2020 fejrer Nordea 200 års fødselsdag, og Jørgen Bang har været med siden han for 51 år siden trådte ind i filialen på Kongens Nytorv.

Viser 5 ud af 730 resultater