Nordea åbner filialerne igen fra 25. maj

Mads Skovlund
15-05-20 14:58 | Daglig økonomi | Nordea

Mandag den 25. maj åbner Nordea igen dørene til bankens filialer i hele landet efter mere end to måneders fysisk lukning.

I de seneste godt ni uger har Nordea primært betjent bankens kunder digitalt. Men mandag 25. maj slår Nordea igen dørene op i bankens fysiske filialer.

”Heldigvis har vi kunnet fortsætte den gode kontakt med vores kunder online, selvom vores filialer har været lukkede. Det har fungeret over al forventning, og kunderne har taget de digitale løsninger godt til sig. Når det er sagt, så glæder vi os til snart igen at kunne byde velkommen i filialerne,” siger Mads Skovlund, bankdirektør med ansvar for privatkunder.

Alle sundhedsmyndighedernes retningslinjer vil naturligvis blive efterfulgt nøje i filialerne, så det er trygt og sikkert for kunder og medarbejdere, og så smittespredningen fortsat bekæmpes.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
Stine Green Paulsen, ekstern kommunikationsansvarlig, Nordea Danmark: 70 80 11 62

Read more news

Viser 5 ud af 732 resultater

Navigering gennem coronakrisen: Få Nordea Economic Outlook

Samfundsøkonomi

Tilmeld dig vores webinar og få den nye udgave af Economic Outlook

Vi arbejder med mangfoldighed og inklusion – hver dag, hele året

Nordea Bæredygtighed

Som stor samfundsaktør ønsker vi at være fortaler for retten til at blive behandlet ligeværdigt og have de samme muligheder

Nordea stolt partner til Pride i de nordiske hovedstæder

Nordea Bæredygtighed