Podcast: Bæredygtige investeringer

Pengetræet Nordea podcast
23-09-20 9:23 | Bæredygtighed | Investering | Nordea podcasts

Lyt med i ny podcastepisode fra Nordea, hvor vi taler om bæredygtige investeringer som global investeringstrend.

I den seneste episode af Pengetræet - Nordeas podcast om opsparing og investering - har vi inviteret Caroline Rosberg, der er privat investor, og Steen Blindum, der er investeringsstrateg i Nordea, til en snak om, hvordan de opfatter denne trend, og ikke mindst, hvordan de ser den udvikle sig i de kommende år.

Læs også vores nye publikation om bæredygtige investeringer. Publikationen er udarbejdet af Investments i Nordea og vil udkomme tre-fire gange om året. I det første nummer får du en grundig introduktion til bæredygtig investering som tema. Publikationen er på engelsk.

Read more news

Viser 5 ud af 795 resultater

Aktier i ny rekord

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

Der er sat turbo på verdensøkonomien, men centralbankerne nedtoner inflationsfrygten og fastholder en ultra-lempelig pengepolitik.

Andreas Østerheden

Rentestigninger – er det godt eller skidt?

Investering Nordea podcasts

Sidste år var det lave renteniveau med til at fastholde et højt prisniveau på aktier, men nu oplever vi rentestigninger, så hvad sker der nu?

Man renovating a house

Effekten af COVID-19 – Hvilke kunder klarer sig bedst gennem krisen?

Samfundsøkonomi

Dansk erhvervsliv er i udbredt grad ramt af krisen i kølvandet på de gentagne nedlukninger af det danske samfund.

Boligpriserne går amok

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

ationalbanken forudser en svag vækst i dansk økonomi i år, men boligpriserne stiger med knap 10%.

Viser 5 ud af 795 resultater