Kom ind i kampen – om kvinder og investering

03-03-21 16:07 | Investering | Nordea podcasts

I anledningen af kvindernes internationale kampdag den 8. marts sætter Pengetræet denne gang fokus på kvinder og investering.

Er kvinderne er vågnet op til dåd, når det drejer sig om investering og pensionsopsparing - eller småsover de stadig?  Nordeas forbrugerøkonom Ann Lehmann Erichsen i studiet for at gøre os klogere på, hvad det er for barrierer, der tilsyneladende stopper kvinderne, og hvordan man kommer i gang, hvis det er det, man gerne vil.

Read more news

Viser 5 ud af 797 resultater

Nordea sænker grænsen for, hvornår privatkunder betaler negative rente

Nordea

Udsigten til et fortsat negativt renteniveau betyder, at Nordea ændrer grænsen for betaling af negativ rente på indlån fra 250.000 kr. til 100.000 kr. for ba...

Helge J. Pedersen og Anders Svendsen

Fokus på ECB

Nordea podcasts Samfundsøkonomi

Aktierne er i nye rekorder og renterne falder tilbage.

Aktier i ny rekord

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

Der er sat turbo på verdensøkonomien, men centralbankerne nedtoner inflationsfrygten og fastholder en ultra-lempelig pengepolitik.

Andreas Østerheden

Rentestigninger – er det godt eller skidt?

Investering Nordea podcasts

Sidste år var det lave renteniveau med til at fastholde et højt prisniveau på aktier, men nu oplever vi rentestigninger, så hvad sker der nu?

Man renovating a house

Effekten af COVID-19 – Hvilke kunder klarer sig bedst gennem krisen?

Samfundsøkonomi

Dansk erhvervsliv er i udbredt grad ramt af krisen i kølvandet på de gentagne nedlukninger af det danske samfund.

Viser 5 ud af 797 resultater