Nordea forlænger den afdragsfri periode for erhvervslån til seks måneder

02-04-20 10:15 | Businesses | Nordea

Nordea har besluttet at forlænge de afdragsfrie perioder for erhvervslån fra tre måneder til seks måneder.

Nordea meddelte 13. marts, at vi tilbyder privatkunder og erhvervskunder en afdragsfri periode på op til seks måneder på deres realkreditlån ved hjælp af en udvidet kassekredit. For små og mellemstore virksomheder tilbød vi tidligere tre måneders afdragsfrihed for erhvervslån. Denne periode er blevet forlænget fra tre til seks måneder.

Nordea har forlænget den afdragsfri periode, da virksomhederne nu har akut behov for at sikre deres økonomi for de kommende måneder. Dertil kommer, at vi ikke har et præcist skøn over coronaepidemiens varighed og de langsigtede konsekvenser for virksomhederne. På den måde kan vi hjælpe virksomhederne med at fokusere på deres forretning og fortsatte drift.

Læs også Information i forbindelse med coronavirussen og Nordeas tiltag.

Read more news

Viser 5 ud af 795 resultater

Aktier i ny rekord

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

Der er sat turbo på verdensøkonomien, men centralbankerne nedtoner inflationsfrygten og fastholder en ultra-lempelig pengepolitik.

Andreas Østerheden

Rentestigninger – er det godt eller skidt?

Investering Nordea podcasts

Sidste år var det lave renteniveau med til at fastholde et højt prisniveau på aktier, men nu oplever vi rentestigninger, så hvad sker der nu?

Man renovating a house

Effekten af COVID-19 – Hvilke kunder klarer sig bedst gennem krisen?

Samfundsøkonomi

Dansk erhvervsliv er i udbredt grad ramt af krisen i kølvandet på de gentagne nedlukninger af det danske samfund.

Boligpriserne går amok

Samfundsøkonomi Nordea podcasts

ationalbanken forudser en svag vækst i dansk økonomi i år, men boligpriserne stiger med knap 10%.

Viser 5 ud af 795 resultater