Pääekonomistin ja pääanalyytikon haastattelu Nordean talousennusteesta

15.05.19 14:23 | Talous

Vaikka maailmantalous jatkaa kasvuaan, euroalueen näkymät ovat Nordean talousennusteen mukaan heikentyneet huolestuttavasti ja kauppasota on saamassa uusia kierroksia. Suomen talous on toistaiseksi pitänyt pintansa varsin hyvin, mutta seuraava hallitus joutuu toimimaan selvästi haastavammassa talousympäristössä edeltäjäänsä verrattuna. EU-parlamenttivaalit ja EU:n tärkeät nimitykset ovat avainasemassa myös euroalueen talousnäkymiä ajatellen.

Katso pääekonomisti Tuuli Koivun ja pääanalyytikko Jan von Gerichin haastattelu taloustilanteesta. Talousennusteen tiedotteen ja koko ennusteraportin löydät täältä.

Read more news

Näyttää 5 hakua 1 353 tuloksesta

Finanssimaailma-blogi: Jan von Gerich

Blogi: Eurovaaleissa äänestetään vääristä asioista

Finanssimaailma-blogi Talous Jan von Gerich

Eurovaalit ovat tärkeät, mutta ei niistä syistä, joista useimmat kuvittelevat.

Nordea panostaa lisää työntekijöiden vapaaehtoistyöhön kohdistettuaan vastuullisuustoimintansa uudelleen

Nordea Vastuullisuus

Työntekijöitä rohkaistaan vapaaehtoistyöhön, jossa he opettavat nuorille ja ikäihmisille talous- ja digitaitoja.

The Nordics push for the global IT sector to turn circular

Responsible business Environment

In the capacity as a member of the Advisory Board of the network Atea Sustainability Focus (ASF), Nordea has teamed up with other large Nordic companies to d...

Näyttää 5 hakua 1 353 tuloksesta