Nordea jälleen paras kiinteistötoiminnan rahoittaja Euromoneyn vertailussa

11.09.19 9:59 | Palkinnot

Kansainvälinen talousalan lehti Euromoney on nimennyt Nordean Suomen parhaaksi kiinteistötoiminnan rahoittajaksi. Kyselyssä arvioidaan johtavia kiinteistöalan tuotteiden ja palvelujen tarjoajia.

Alakategorioista Nordea sijoittui ykköstilalle kiinteistörahoituksessa, osakerahoituksessa ja arvopaperistamisissa.

Timo Nyman, joka vastaa Suomessa rakennus- ja kiinteistötoiminnan rahoittamisesta Nordean Corporate & Investment Bankingissä kommentoi tuloksia:

- Asiakastyytyväisyys on Nordealle tärkeää. Kiinteistöpuolen asiakkaamme ovat valinneet meidät jo 9 vuotta parhaimmaksi kiinteistösektorin pankiksi. Tämä ja yrityspuolen ykkössija Prosperan tutkimuksissa vahvistaa, että olemme satsanneet oikeisiin asioihin, eli asiakkaisiin.

Tänä vuonna tehdyssä kyselyssä saatiin 3274 vastausta 2175 yritykseltä 76 maasta. Vastaajina oli neuvojia, kehittäjiä, sijoitusjohtajia, pankkeja ja yrityksissä toimivia kiinteistöpalvelujen loppukäyttäjiä. Heiltä kysyttiin, mitkä yhtiöt ovat heidän mielestään tarjonneet parhaita kiinteistöalan tuotteita ja palveluja heidän kotimarkkinoillaan viimeisten 12 kuukauden aikana.

Euromoneyn vuotuinen Real Estate Survey -kysely toteutettiin nyt 15:nnen kerran.

Real Estate Survey 2019

Katso myös:

Suuryritysten tyytyväisyyttä mittaava Prospera-tutkimus: Nordea paras pankki Pohjoismaissa

Read more news

Näyttää 5 hakua 1 394 tuloksesta

Finanssimaailma-blogi: Olli Kärkkäinen

Blogi: Kello käy, mutta työllisyyskasvua ei näy

Finanssimaailma-blogi Talous Olli Karkkainen

Hallituksen tavoite 75 % työllisyysasteesta näyttää kauniisti sanottuna erittäin haastavalta.

Mathias Leijon och Thina Margarethe Saltvedt

Start-up pitches added to mix as Nordea hosts third annual sustainable finance conference

Vastuullisuus

Sustainability experts will discuss topics such as how to create shareholder value while being a sustainable company at Nordea's third annual sustainable fin...