E-laskun tilaaminen ja muita uutuuksia mobiilipankkiin

Phone
18.02.20 15:34 | Digipalvelut

Nordean mobiilipankista on julkaistu uusi versio, joka sisältää entistä suuremman valikoiman pankkiasioinnin vaihtoehtoja. Sovelluksella voi nyt muun muassa tilata e-laskuja, aloittaa rahastosäästämisen tai tilata uuden pankkikortin.

Mobiilipankkia kehitetään asiakaspalautteen pohjalta jatkuvasti, jotta palvelu vastaisi mahdollisimman hyvin asiakkaiden tarpeisiin.

Nyt julkaistussa mobiilipankin versiossa asiakkaan on entistä helpompi räätälöidä aloitusnäkymää niin, että hänelle tärkeimmät palvelut löytyvät sieltä ensimmäiseksi, ja sovelluksen käyttö käy entistä nopeammin. Koska laskujen maksu on mobiilipankin käytetyin toiminto, se on siirretty uudistuksessa yläreunaan, josta se löytyy helposti.

Kuukausisäästämisen rahastoon voi aloittaa vaikka saman tien

Uuteen versioon on tuotu myös kokonaan uusia toiminnallisuuksia. E-laskujen hallinnoinnin lisäksi mobiilipankista voi nyt tilata uusia e-laskuja. Sovellus myös aktiivisesti ehdottaa e-laskutukseen siirtymistä siihen kuulumattomia laskuja maksettaessa.

Mobiilipankin uusi versio mahdollistaa myös rahastosäästämisen aloittamisen helposti. Uuden kuukausisäästösopimuksen voi avata sovelluksen kautta, ja parhaimmillaan sen saa voimaan heti.

Mobiilipankki tuo nyt helpotusta myös lainojen hallinnointiin: sovelluksen kautta voi hakea muutoksia lainoihin.

Mobiilipankista apua myös korttiasioihin

Yllättävät tilanteet maksukortin kanssa voivat tuoda haasteita arkeen. Jos kortti ei toimikaan ulkomailla, nostoraja menee umpeen tai kortti katoaa, voi arjen maksaminen yhtäkkiä olla hankalaa.

Mobiilipankin kautta voi paitsi sulkea kadonneen kortin, nyt myös tilata uuden debit- tai visa electron-kortin. Myös kortin asetusten hallinnoiminen onnistuu sovelluksessa: sen kautta voi säätää esimerkiksi internet-maksamisen asetuksia, nostorajoja tai tarkistaa kortin PIN-koodin maksutta.

Read more news

Näyttää 5 hakua 1 502 tuloksesta

Blogi: Uuden finanssikriisin uhka ei ole poistunut

Finanssimaailma-blogi Talous Yritykset Jan von Gerich

Vaikka pahin markkinapaniikki näyttäisi laantuneen, markkinat eivät suinkaan toimi vielä normaalisti. Monet hälytyskellot soivat edelleen, ja keskuspankeilla...

Nordean analyyseja markkinatilanteesta webinaarien ja podcastien avulla

Markkinat Businesses Päivittäiset raha-asiat

Koronaviruspandemian vuoksi talouselämä on keskellä myllerrystä. Saat tuoretta tietoa seuraamalla Nordean asiantuntijoiden analyyseja.

Nordea pidentää yrityslainojen maksutonta lyhennysvapaata puoleen vuoteen

Nordea Yritykset

Nordea pidentää yrityslainojen maksuttoman lyhennysvapaan kestoa kolmesta kuukaudesta puoleen vuoteen.

Näyttää 5 hakua 1 502 tuloksesta