E-laskun tilaaminen ja muita uutuuksia mobiilipankkiin

Phone
18.02.20 15:34 | Digipalvelut

Nordean mobiilipankista on julkaistu uusi versio, joka sisältää entistä suuremman valikoiman pankkiasioinnin vaihtoehtoja. Sovelluksella voi nyt muun muassa tilata e-laskuja, aloittaa rahastosäästämisen tai tilata uuden pankkikortin.

Mobiilipankkia kehitetään asiakaspalautteen pohjalta jatkuvasti, jotta palvelu vastaisi mahdollisimman hyvin asiakkaiden tarpeisiin.

Nyt julkaistussa mobiilipankin versiossa asiakkaan on entistä helpompi räätälöidä aloitusnäkymää niin, että hänelle tärkeimmät palvelut löytyvät sieltä ensimmäiseksi, ja sovelluksen käyttö käy entistä nopeammin. Koska laskujen maksu on mobiilipankin käytetyin toiminto, se on siirretty uudistuksessa yläreunaan, josta se löytyy helposti.

Kuukausisäästämisen rahastoon voi aloittaa vaikka saman tien

Uuteen versioon on tuotu myös kokonaan uusia toiminnallisuuksia. E-laskujen hallinnoinnin lisäksi mobiilipankista voi nyt tilata uusia e-laskuja. Sovellus myös aktiivisesti ehdottaa e-laskutukseen siirtymistä siihen kuulumattomia laskuja maksettaessa.

Mobiilipankin uusi versio mahdollistaa myös rahastosäästämisen aloittamisen helposti. Uuden kuukausisäästösopimuksen voi avata sovelluksen kautta, ja parhaimmillaan sen saa voimaan heti.

Mobiilipankki tuo nyt helpotusta myös lainojen hallinnointiin: sovelluksen kautta voi hakea muutoksia lainoihin.

Mobiilipankista apua myös korttiasioihin

Yllättävät tilanteet maksukortin kanssa voivat tuoda haasteita arkeen. Jos kortti ei toimikaan ulkomailla, nostoraja menee umpeen tai kortti katoaa, voi arjen maksaminen yhtäkkiä olla hankalaa.

Mobiilipankin kautta voi paitsi sulkea kadonneen kortin, nyt myös tilata uuden debit- tai visa electron-kortin. Myös kortin asetusten hallinnoiminen onnistuu sovelluksessa: sen kautta voi säätää esimerkiksi internet-maksamisen asetuksia, nostorajoja tai tarkistaa kortin PIN-koodin maksutta.

Read more news

Näyttää 5 hakua 1 542 tuloksesta

Mobiilimaksamisen Siirto-järjestelmä ylitti miljoonan käyttäjän rajan – OP ja Nordea jatkavat brändin kehitystä yhteistyössä

Digipalvelut Nordea

Siirto-maksujärjestelmän suosio on kasvanut viime kuukausina nopeasti, ja rekisteröityneiden käyttäjien määrä nousi yli miljoonan kesäkuussa

Taiteellista tutkimusta huomioiva Taidesäätiö Meritan palkinto Miklos Gaálille

Nordea

Taidesäätiö Meritan palkinto jaettiin yhteistyössä Taideyliopiston Kuvataideakatemian kanssa nyt viidettä kertaa.

Blogi: Kevyttä riskinottoa kesällä

Finanssimaailma-blogi Markkinat Säästäminen ja sijoittaminen

Sijoittajan kevät on ollut sanoinkuvaamattoman hämmentävä. Markkinoita ja taloutta seuratessa on tuntunut siltä kuin vuosien tapahtumat olisi yritetty survoa...

Näyttää 5 hakua 1 542 tuloksesta