Nordean toisen neljänneksen tulos julkistetaan torstaina 20. heinäkuuta 2017

Q2 2017 alternative image
07.07.17 13:05 | Lehdistötiedote

Tulostiedote julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa.

Lehdistötilaisuus
Aika: 8.30 CET. Ilmoittautuminen alkaa klo 8.00 CET. Turvallisuussyistä osallistujia pyydetään esittämään voimassa oleva henkilöllisyystodistus.
Paikka: Mäster Samuelsgatan 17, Tukholma.

Konsernijohtaja Casper von Koskull esittelee tuloksen.
Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata Internetissä osoitteessa www.nordea.com, jossa myös esitysmateriaali on saatavana.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Peter Brunnbergille osoitteeseen moc.aedron@grebnnurb.rettep.

Lehdistötilaisuuteen ja sen jälkeen noin klo 9.00 CET alkavaan kysymystilaisuuteen voi osallistua soittamalla numeroon +44 (0)20 3427 1910 tai +46(0)8 5033 6539 viimeistään kymmenen minuuttia ennen lehdistötilaisuuden alkua, confirmation code 9955905. Kysymyksiin vastaavat konsernin operatiivinen johtaja Torsten Hagen Jørgensen ja Rodney Alfvén sijoittajasuhteet-yksiköstä.

Tilaisuudesta laaditaan editoitu versio, joka on saatavana osoitteesta www.nordea.com. Tilaisuutta voi seurata 27. heinäkuuta saakka uudelleen numerosta +44 (0)20 3427 0598 tai +46 (0)8 5051 3897, access code 9955905.

Analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 21. heinäkuuta
Aika: 8.00 paikallista aikaa
Paikka: Hyatt Regency London, 30 Portman Square, London W1H 7BH.

Tilaisuudessa ovat läsnä konsernin operatiivinen johtaja Torsten Hagen Jørgensen, konsernin talousjohtaja Heikki Ilkka sekä Rodney Alfvén ja Pawel Wyszynski sijoittajasuhteet-yksiköstä. Esitys kestää noin tunnin ja sen yhteydessä voi esittää kysymyksiä.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Jinnie Kanelle, Carnegie, osoitteeseen ku.oc.eigenrac@enak.einnij.

Osavuosikatsaus julkistetaan englanniksi ja ruotsiksi. Lehdistötiedote, jossa esitetään yhteenveto tuloksista, julkistetaan englanniksi, suomeksi, ruotsiksi, tanskaksi ja norjaksi.

Lisätietoja:
Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 722 350 515