Nimityksiä Nordeassa

Press Release Image showing Nordea logo
08.09.17 13:35 | Lehdistötiedote

Liiketoimintajohtaja, KTM Sampsa Laine on nimitetty Nordeassa uuteen pohjoismaiseen tehtävään, jossa hän vastaa pienten ja keskisuurten yritysten digitaalisista palveluista. Tällä hetkellä hänen vastuulleen kuuluvat pienten ja keskisuurten yritysten palvelut Suomessa. Sampsa Laine aloitti uudessa tehtävässä 1. syyskuuta.

Laineen seuraaja on oik. kand., varatuomari Iiro Korander. Korander on työskennellyt Nordeassa vuodesta 1997 useissa eri tehtävissä, viimeksi aluejohtajana.

Nordean yrityspankkien johtaja Pekka Nuuttila jää eläkkeelle vuoden 2018 aikana. Hänen seuraajakseen on nimitetty VTM Aleksi Lehtonen. Lehtonen aloittaa tehtävässä 1. tammikuuta 2018. Hän on työskennellyt vuodesta 1997 lähtien useissa eri tehtävissä Nordea Marketsissa.

Lisätietoja:

Kati Tommiska, viestintäjohtaja, 0503821391