Brev til kreditorer i Nordea Bank Finland

Press Release Image showing Nordea logo
21-04-16 17:00 | Aktuelt

Kreditorer i Nordea Bank Finland mottar i uke 16 et informasjonsbrev om at vi endrer vår juridiske struktur. Brevet sendes til alle som har gjeldsinstrumenter utstedt av Nordea Bank Finland, for eksempel strukturerte obligasjoner og obligasjoner med fortrinnsrett. Brevet går både til kunder i Nordea og til kreditorer som ikke er kunder.

Brevet er kun ment til informasjon, og mottakerne får det kun fordi Nordea Bank Finland i henhold til finsk lov har plikt til å underrette berørte kreditorer om deres rettigheter i forbindelse med fusjonen mellom Nordea Bank Finland og Nordea Bank AB og den delvise fisjonen av Nordea Bank Finland.