Vi er klare for å få fart på virksomheten din! Er du klar?

16-06-16 11:00 | Digitalbanken | Om Nordea

Vi i Nordea har inngått samarbeid med de beste aktørene i oppstartsbransjen og kan nå tilby deg tjenestene våre. Er du klar for å ta virksomheten din til neste nivå?

I høst arrangerer vi Nordea Startup Accelerator for andre gang, fra september til desember. Nordea Startup Accelerator er et intensivt, tre måneder langt program som gir deg en unik mulighet til å videreutvikle forretningsideen din sammen med Nordeas eksperter, teknologigiganten Tata Consultancy Services (TCS), risikokapitalisten Nestholma og noen av de beste fintech-ekspertene i Norden.

Hva vi kan tilby deg? Se videoen under.

Les mer og søk før 7. august på www.nordeaaccelerator.com.