Etter over ett år med pandemi, hvordan er de økonomiske utsiktene nå?

03-05-21 9:32 | Makroøkonomi

Meld deg på webinaret, og få Nordea Economic Outlook som publiseres 11. mai.

Gjeninnhentingen globalt går raskere som følge av vaksineutrullingen og tiltakspakker fra myndighetene vi ikke har sett maken til tidligere. Forventningene om et økonomisk oppsving, særlig i USA, har til og med skapt bekymringer for høyere inflasjon og dermed renter. Det begynner nå å lysne også for Norge og Norden hvor vaksineutrullingen virkelig begynner å få fart på seg.

Finn ut hva du kan forvente deg. Meld deg på neste Nordea Economic Outlook 11. mai, i webinaret med sjeføkonom Kjetil Olsen, sjefstrateg Lars Mouland og analytiker Dane Cekov), der de presenterer nye prognoser for de globale og nordiske økonomiene og markedene.

Dato: 11. mai 2021
Tid: 10:30 CET
Varighet: 30 minutter, inkludert tid til spørsmål og svar
Språk: norsk

Meld deg på

Read more news

Viser 5 av 709 resultat

Nordea

Sparerekord og vekst i utlån blant Nordeas kunder

Investeringer og marked

Aldri har Nordea hatt sterkere vekst i fondssparing i Norge, enn i årets første kvartal. Samtidig fortsetter utlånsveksten for bedrifter og privatkunder.

nordea logo

Rekordvekst for bærekraftig pensjon

Pressemelding

Nordea Liv Bærekraft er Nordea Norges raskest voksende investeringsprofiler noensinne. – Etterspørselen etter bærekraftige investeringer har eksplodert, sier...

Nordea podcast

Det begynner å lysne

Nordea podcasts Makroøkonomi

Planen for gjenåpningen her hjemme er lagt og vi ser at det begynner å lysne i land som har kommet lenger i vaksineringen.

Viser 5 av 709 resultat