Ta del av Nordeas expertis på nya Open Insights hubben

19-04-15 10:00 | Börs och investeringar | Företag | Hållbarhet

Nordea lanserar siten Open Insights by Nordea där våra experter från fyra olika affärsområden delar med sig av sina tankar och analyser. Våra läsare kan därmed lättare hitta all information eftersom de inte längre behöver besöka flera olika webbsidor.

Open Insights by Nordea fusionerar innehållet från Transaction Banking Insights, Nordea Markets Insights, Sustainable Finance och företagsbloggarna. Siten innehåller fallstudier, temastudier, bakom scenen-reportage, intervjuer, analyser, bloggar och filmer.

”I egenskap av den största banken i Norden vill vi vara öppna mot våra kunder och partners med vad Nordea står för. I det ingår att vi delar med oss av vår expertis varhelst så är möjligt och att vi är med och formar agendan med våra analyser och vår kunskap. Genom det här initiativet säkerställer vi att det kunskapsledande material som produceras i olika delar av banken finns lättillgängligt på en och samma plats”, säger Elisabeth Fjellerup, chef för Group Marketing.

På den nya hubben kommer besökaren även att hitta inbjudningar till event, webinar och länkar till podcasts riktade till företagsledare och entreprenörer. De gamla sidorna avaktiveras, med undandag av nordeamarkets.com som framöver kommer att innehålla undersökningar samt produkt- och karriärinformation.

Read more news

Visar 5 av 1 072 resultat

Nordea newbrand

90-konton - en garanti för välgörenhet

Om Nordea

2019 donerade vi totalt 18,6 miljarder kronor till organisationer med 90-konton

Couple moving house looking at colour samples

Pandemin slår mot ungas boendekostnader

Pressmeddelande Boende och boräntor

Susanne Spector

Nordea: Coronakrisen är en storstadskris

Pressmeddelande Makroekonomi

Slush event in Helsinki

Slush 2020: Nordea värd för virtuella snabbmöten mellan uppstartsföretag och investerare

Digitala tjänster Om Nordea

Nordea är en huvudpartner till Slush, det ledande evenemanget i världen för uppstarts- och teknikföretag, där banken hjälper investerare och uppstartsföretag...

erial view of windmills in summer forest in Finland

Därför är hållbarhet så viktigt i pensionsförvaltningen

Sparande och pension Hållbarhet

Johan Nystedt, Nordea Liv & Pension, svarar på frågor om NLP:s förvaltningsstrategi.

Visar 5 av 1 072 resultat