Ta del av Nordeas expertis på nya Open Insights hubben

19-04-15 10:00 | Börs och investeringar | Företag | Hållbarhet

Nordea lanserar siten Open Insights by Nordea där våra experter från fyra olika affärsområden delar med sig av sina tankar och analyser. Våra läsare kan därmed lättare hitta all information eftersom de inte längre behöver besöka flera olika webbsidor.

Open Insights by Nordea fusionerar innehållet från Transaction Banking Insights, Nordea Markets Insights, Sustainable Finance och företagsbloggarna. Siten innehåller fallstudier, temastudier, bakom scenen-reportage, intervjuer, analyser, bloggar och filmer.

”I egenskap av den största banken i Norden vill vi vara öppna mot våra kunder och partners med vad Nordea står för. I det ingår att vi delar med oss av vår expertis varhelst så är möjligt och att vi är med och formar agendan med våra analyser och vår kunskap. Genom det här initiativet säkerställer vi att det kunskapsledande material som produceras i olika delar av banken finns lättillgängligt på en och samma plats”, säger Elisabeth Fjellerup, chef för Group Marketing.

På den nya hubben kommer besökaren även att hitta inbjudningar till event, webinar och länkar till podcasts riktade till företagsledare och entreprenörer. De gamla sidorna avaktiveras, med undandag av nordeamarkets.com som framöver kommer att innehålla undersökningar samt produkt- och karriärinformation.

Read more news

Visar 5 av 1 045 resultat

Young woman sitting on the jetty

Alla Hjärtans Dag: Se upp för kärlekssvindlare

Hållbarhet

Nordeas team som bekämpar bedrägerier ger tips om hur du upptäcker och undviker kärlekssvindlare på nätet.

Koncernchefens kommentar till resultatet för det fjärde kvartalet

Om Nordea Frank Vang-Jensen

Nordea's VD Frank Vang-Jensen kommenterar resultatrapporten för det fjärde kvartalet som släpptes idag.

Marknadssyn: Häng med i svängarna

Börs och investeringar Investeringsbloggen

Våra investeringsstrateger har släppt en alldeles färsk marknadssyn för februari.

Nordea Klimatfond vinner pris som Årets uppstickare

Sparande och pension Responsible investment Om Nordea