Ta del av Nordeas expertis på nya Open Insights hubben

19-04-15 10:00 | Börs och investeringar | Företag | Hållbarhet

Nordea lanserar siten Open Insights by Nordea där våra experter från fyra olika affärsområden delar med sig av sina tankar och analyser. Våra läsare kan därmed lättare hitta all information eftersom de inte längre behöver besöka flera olika webbsidor.

Open Insights by Nordea fusionerar innehållet från Transaction Banking Insights, Nordea Markets Insights, Sustainable Finance och företagsbloggarna. Siten innehåller fallstudier, temastudier, bakom scenen-reportage, intervjuer, analyser, bloggar och filmer.

”I egenskap av den största banken i Norden vill vi vara öppna mot våra kunder och partners med vad Nordea står för. I det ingår att vi delar med oss av vår expertis varhelst så är möjligt och att vi är med och formar agendan med våra analyser och vår kunskap. Genom det här initiativet säkerställer vi att det kunskapsledande material som produceras i olika delar av banken finns lättillgängligt på en och samma plats”, säger Elisabeth Fjellerup, chef för Group Marketing.

På den nya hubben kommer besökaren även att hitta inbjudningar till event, webinar och länkar till podcasts riktade till företagsledare och entreprenörer. De gamla sidorna avaktiveras, med undandag av nordeamarkets.com som framöver kommer att innehålla undersökningar samt produkt- och karriärinformation.

Read more news

Visar 5 av 994 resultat

Håll dig uppdaterad om din ekonomi med hjälp av våra expertbloggare

Privatekonomi Sparande och pension Börs och investeringar Boende och boräntor

Våra experter bloggar nästan varje vecka inom ämnet ekonomi.

Casper von Koskull

Vd Casper von Koskull kommenterar resultatet för andra kvartalet

Om Nordea

Nordeas vd Casper von Koskull kommenterar resultatet för det andra kvartalet 2019.

Mångfald och inkludering – ett arbete varje dag, året om

Om Nordea

Nordea strävar efter att vara en arbetsplats där mångfald är centralt och där alla medarbetare känner sig inkluderade.

Följ med oss på Pride Stockholm!

Om Nordea

Nordea står upp för allas lika värde och för mänskliga rättigheter.

Visar 5 av 994 resultat