Hjälp oss utveckla framtidens banktjänster via Nordea Next

15-07-13 15:20 | Digitala tjänster | Om Nordea

Våra kunder gör allt fler av sina bankärenden via datorn eller mobilen och vi fortsätter att satsa på att utveckla digitala tjänster. Nordea Next är ett digitalt labb där du via en app kan testa och utvärdera nya banktjänster i utvecklingsstadiet.

- Digitaliseringen har förändrat våra kunders sätt att använda och relatera till banker. Mobilbanken är nu en av de mest utnyttjade kontaktpunkterna mellan oss och våra kunder. Vi har många idéer om hur vi ska erbjuda våra kunder ännu bättre tjänster och med Nordea Next bjuder vi in kunderna redan i utvecklingsstadiet för att ta del av deras viktiga åsikter om vilka tjänster de värdesätter mest, säger Lennart Jacobsen som är Sverigechef på Nordea.

Hur funkar Nordea Next?

Kunder som går med i Nordea Next deltar i vår digitala labb och utvärderar idéer. Du anmäler dig genom att ladda ned appen Nordea Next som är en särskild version av Nordeas Mobilbank. Man behöver vara Nordeakund och ha en iphone 5S eller senare version för att kunna delta. Just nu kan man bland annat testa en valutaomvandlare, logga in genom att använda fingeravtryck och om du har en Apple Watch kommer du kunna se ditt konto i armbandsklockan.

Läs mer och bli en Nordea Next-användare