Nordeas Michal Panowicz får Digital Finance-pris

15-10-07 17:52 | Digitala tjänster | Om Nordea

Michal Panowicz, vice chef för Digital Banking i Nordea, tog idag emot priset Personality of the Year Award av Digital Banking Club och Retail Banker International, för sitt bidrag till utvecklingen av nya digitala banktjänster.

Priset grundar sig på en genomgång av över 200 digitala ledare i den europeiska finanssektorn och deras bidrag till utvecklingen av digitala banktjänster i år och förra året.

- Jag är mycket stolt över att ta emot det här priset. Och jag tycker framförallt att det är väldigt spännande att vara en del av Nordea och att tillsammans med mina kollegor bygga de bästa digitala kundupplevelserna för våra privat- och företagskunder. Ett viktigt steg är det urval nya digitala tjänster som vi planerar att lansera för våra kunder nästa år, säger Michal Panowicz.

Michal började i Nordea tidigare i år. Läs mer om honom: Digital frontrunner joins Nordea

Följ Michal på Twitter: @MichalPanowicz

Digital Banking Club är en onlineportal för de senaste nyheterna, debatterna och informationen om digitala finansiella tjänster, mobila och online. Läs mer: www.thedigitalbankingclub.com

Retail Banker International är en ledande källa till globala nyheter och djupgående analyser av retailbanksektorn. Läs mer: www.retailbankerinternational.com