Ladda upp inför OS med oss!

16-07-27 11:14 | Om Nordea

Som stolta huvudsponsorer av SOK laddar vi självklart upp inför OS! Vi har på vår Facebooksida och Twitter en löparskola tillsammans med sprintern och Nordeamedarbetaren, Johan Wissman och rådgivaren Lisa Ramberg. Följ med i löparskolans fem olika delar – med övningar för att orka springa längre, fortare och träna upp motivationen. Nedan kan du se de två första avsnitten, håll utkik på vår Facebooksida och Twitter för resten av avsnitten.

Nordea är med och sponsrar SOK genom Olympiafonden. Nordea Olympiafond är en ideell aktiefond som årligen delar ut 1,5 procent av fondförmögenheten till Sveriges Olympiska Kommitté och deras arbete för idrotten, främst till ett program som kallas Topp och Talang. Så när du sparar i fonden bidrar du till fortsatta svenska OS-framgångar, samtidigt som du själv kan bli en vinnare.

Läs gärna mer om vårt sponsorskap och Olympiafonden.