Ses vi på Snapchat?

17-03-09 10:37 | Digitala tjänster | Privatekonomi | Om Nordea

Ung, student, nyfiken på ekonomi, funderar på att börja spara till din första egna bostad? Då är det dags att följa oss på Snapchat!

Nu börjar vårt team av unga rådgivare Julia, Ebba och Esaias att snappa från NordeaUNGse. Fokus kommer vara att ge dig som ung och student massa bra tips när det kommer till ekonomi; allt från bra spartips till hur du får studielånet att räcka, hur du kan börja spara till din första bostad eller hur världshändelser kan komma att påverka din studentekonomi.

- Snapchat har länge varit ett snabbt växande socialt medie och för oss är det en självklarhet att vara där våra kunder också är. Vi vill finnas till för våra unga kunder och ge dem de tips de behöver för att klara av sin studentekonomi och att få en bra ekonomi när de blir äldre. Snapchat är en bra kanal att dela med oss av vår expertis, säger Patrik Wellbrant, chef NordeaUNG-teamet.

Var med från början

Följ oss redan idag, sök på ”NordeaUNGse”. Vi vill höra från dig! Vad behöver du tips och råd om?

Vi ses på Snapchat!

Läs fler nyheter

Economic-Outlook

Nordea serverar dig det senaste numret av Ekonomiska utsikter

Makroekonomi

Anmäl dig till ett webbseminarium på ditt eget språk, och få rapporten så snart den publiceras den 24 januari.

Nordea Fonder vinner utmärkelsen Årets Fondbolag 2017

Sparande och pension

Nordea Fonder har utsetts till Årets Fondbolag 2017 av Fondmarknaden.se, Sveriges största handelsplats för fonder.

"Storslam" för Nordeas Sverigefonder

Börs och investeringar

Fyra Nordeafonder återfinns bland topp fem när Dagens Industri tittar på utvecklingen under 2017 för Sverigefonder.

Nordea är Årets Prispressare

Om Nordea

Tidningen Privata Affärer har utsett Nordea till Årets Prispressare efter vår sänkning av courtaget på aktiehandel.

Annika Winsth: Ingen räntehöjning i sikte

Makroekonomi

Kronan är svag, svagare än vad Riksbanken räknat med, och inflationen är därmed högre än väntat.