Ses vi på Snapchat?

17-03-09 10:37 | Digitala tjänster | Privatekonomi | Om Nordea

Ung, student, nyfiken på ekonomi, funderar på att börja spara till din första egna bostad? Då är det dags att följa oss på Snapchat!

Nu börjar vårt team av unga rådgivare Julia, Ebba och Esaias att snappa från NordeaUNGse. Fokus kommer vara att ge dig som ung och student massa bra tips när det kommer till ekonomi; allt från bra spartips till hur du får studielånet att räcka, hur du kan börja spara till din första bostad eller hur världshändelser kan komma att påverka din studentekonomi.

- Snapchat har länge varit ett snabbt växande socialt medie och för oss är det en självklarhet att vara där våra kunder också är. Vi vill finnas till för våra unga kunder och ge dem de tips de behöver för att klara av sin studentekonomi och att få en bra ekonomi när de blir äldre. Snapchat är en bra kanal att dela med oss av vår expertis, säger Patrik Wellbrant, chef NordeaUNG-teamet.

Var med från början

Följ oss redan idag, sök på ”NordeaUNGse”. Vi vill höra från dig! Vad behöver du tips och råd om?

Vi ses på Snapchat!

Läs fler nyheter

Så funkar GDPR för våra kunder

Om Nordea

GDPR, Mifid2 och PSD2 är alla nya regelverk från EU som träder i kraft under 2018.

7 miljarder pensionspengar blir nu grönare

Hållbarhet Sparande och pension

Nordea Liv & Pensions traditionellt förvaltade pensionsportfölj ska nu ställa om till enbart hållbara investeringar.

Tävlingsvillkor #duharminrygg

Om Nordea

Så här går det till att tävla med Nordea om festivalbiljetter 2018.

Vinn egna festivalbiljetter 2018

Om Nordea

Festivalsommaren 2018 är snart här! Vi vill att du ska få en härlig start så nu tävlar vi ut biljetter till Summerburst, SummerOn och Stockholm Pride.

Kundens behov centralt för Nordeas robotar

Om Nordea

Mycket av allt arbete inom banken fokuseras nu på att utveckla tjänster som gör det enklare för oss att serva våra kunder.