Skäl till optimism. Anmäl dig till Nordeas Economic Outlook

21-01-18 16:31 | Makroekonomi

Anmäl dig till webbinariet och få nya Economic Outlook när den publiceras 27 januari.

Efter att coronapandemin kastat världens ekonomier i det djupaste fallet i modern tid går vi mot en normalisering under 2021. Vaccinationerna har inletts vilket bör ge en skjuts till återhämtningen. Däremot kvarstår vissa orosmoln – från förseningar i vaccindistributionen till risker för nya virusmutationer och nya nedstängningar i Europa.

Läs mer i nästa Nordea Economic Outlook den 27 januari. Rapporten bjuder på prognoser för de nordiska och globala ekonomierna och marknaderna.

Samma dag presenterar Nordeas chefekonom Annika Winsth tillsammans med Torbjörn Isaksson och Susanne Spector huvudpunkterna i rapporten och svarar på publikens frågor under ett livesänt webbinar.

Datum: 27 januari 2021
Tid: 14:00 CET
Längd: 30 minuter, inkl. frågestund
Språk: Svenska

Anmäl dig här

Är du intresserad av något annat språk än svenska? Anmäl dig till något av våra övriga Economic Outlook-webbinarier:

Engelska – 27 januari kl. 12:00 CET

Finska – 27 januari kl. 11:00 EET

Norska – 27 januari kl. 10:30 CET

Danska – 27 januari kl. 13:00 CET

Read more news

Visar 5 av 1 025 resultat

Marknadssyn: Normalisering inom räckhåll

Börs och investeringar

Med stöd av stark makroutveckling och en positiv rapportperiod har globala aktier utvecklats starkt under februari, trots turbulens mot slutet på månaden.

Looking for job during online

Kallelse till Nordeas ordinarie bolagsstämma och webbsändning för aktieägare efter stämman

Om Nordea

Nordea anordnar en separat webbsändning för aktieägare efter bolagsstämman den 24 mars kl. 15 svensk tid. I webbsändningen kan aktieägarna ta del av besluten...

Nordea bäst på private banking i Euromoneys undersökning 2021

Om Nordea

Euromoney har utsett Nordea till bästa leverantör av private banking-tjänster i Sverige i sin årliga undersökning.

Visar 5 av 1 025 resultat