Nordea presenterar rapporten för fjärde kvartalet och helåret 2017 torsdagen den 25 januari 2018

18-01-12 8:00 | Pressmeddelande

Rapporten publiceras cirka kl 07.00.

Presskonferens Tid: 09.00 Registreringen öppnar kl 08.30.
Av säkerhetsskäl måste giltigt id-kort uppvisas.
Plats: Smålandsgatan 17, Stockholm

Vd och koncernchef Casper von Koskull presenterar resultatet.
Presentationen hålls på engelska och kan följas i realtid (direktlänk). Presentationsmaterialet läggs även ut på  www.nordea.com/ir .

För att delta i presskonferensen, vänligen kontakta Afroditi Kellberg hos Nordea, mejladressmoc.aedron@grebllek.itidorfa. För att följa presskonferensen (som börjar kl 09.00) och delta i den efterföljande frågestunden (som börjar kl 09.30 (ca), med Torsten Hagen Jørgensen, Group COO och vice vd, och Rodney Alfvén, chef för Investor Relations), vänligen ring +44(0)330 336 9105, eller 08 5033 6574, kod 9764098, senast kl 08.50.

Efter telefonkonferensen läggs en indexerad uppspelning ut här. Det går också att höra en uppspelning till den  1 februari på tel +44 (0) 207 660 0134, eller 08 5199 3077, kod 9764098.

Presentation för analytiker och investerare i London den 31 januari
Tid: 15.00 lokal tid
Plats: UBS, 5 Broadgate, London, EC2M 2QS

Torsten Hagen Jørgensen, Group COO och vice vd, och Pawel Wyszynski, Senior IR Officer, deltar. Presentationen, inklusive frågestund, väntas vara cirka en timme.

För att delta, kontakta Kate Reece hos UBS, mejladress moc.sbu@eceer.etak .

Rapporten publiceras i sin helhet på engelska och svenska. Ett pressmeddelande med ett sammandrag av resultatet publiceras på engelska, svenska, danska, finska och norska.

För ytterligare information: Rodney Alfvén, chef för Investor Relations, tel 072 235 05 15
Afroditi Kellberg, presschef Sverige, tel 073 350 55 99