Ursäkta...

Den här sidan finns tyvärr inte på svenska.

Stanna kvar på sidan | Gå till en relaterad sida på svenska

Nordean vuosikertomus, vastuullisuusraportti ja toimielinten palkitsemisraportti on julkaistu

Pörssitiedotteet | 01-03-2021 09:00

Nordea Bank Oyj

Pörssitiedote – Tilinpäätös ja toimintakertomus

1. maaliskuuta 2021 klo 9.00 Suomen aikaa

Nordean tänään julkaisema vuosikertomus vuodelta 2020 sisältää tilintarkastetun tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Nordea on julkaissut tänään myös vastuullisuusraportin ja toimielinten palkitsemisraportin vuodelta 2020.

Englannin- ja ruotsinkielisen vuosikertomuksen voi ladata osoitteesta nordea.com. Nordea on julkaissut vuosikertomuksen ruotsiksi myös eurooppalaisessa yhtenäisessä sähköisessä raportointimuodossa (ESEF). Vastuullisuusraportti, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä toimielinten palkitsemisraportti ovat saatavilla englanniksi osoitteessa nordea.com. Toimielinten palkitsemisraportti on saatavilla myös suomeksi.

Asiakirjat:

Nordean hallitus on ehdottanut vuoden 2021 varsinaiselle yhtiökokoukselle, että yhtiökokous vahvistaa neuvoa-antavalla päätöksellä toimielinten palkitsemisraportin vuodelta 2020.

Lisätietoja:

Matti Ahokas, sijoittajasuhteet, 09 5300 8011

Konserniviestintä, 010 416 8023 tai press [at] nordea.com

Tässä pörssitiedotteessa annetut tiedot on annettu julkistettavaksi yllä mainittujen yhteyshenkilöiden välityksellä 1. maaliskuuta 2021 kello 9.00 Suomen aikaa.

Nordea on johtava pohjoismainen yleispankki. Olemme auttaneet asiakkaitamme toteuttamaan unelmiaan jo 200 vuoden ajan. Haluamme olla vahva ja henkilökohtainen kumppani raha-asioissa ja tarjota merkityksellisiä palveluita sekä asiakkaillemme että yhteiskunnille, joissa toimimme. Nordean osake noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa nordea.com.

Varsinainen yhtiökokous 2021