Finanskalender 2020 for Nordea Bank Abp

Selskabsmeddelelse | 21-10-2019 09:00

Nordea Bank Abp – Børsmeddelelse – Finanskalender

Nordea Bank Abp offentliggør følgende regnskaber i 2020:

• Årsregnskabsmeddelelse 2019, 6. februar 2020
  • Delårsrapport 1. kvartal 2020, 29. april 2020
  • Delårsrapport 2. kvartal og 1. halvår 2020, 17. juli 2020
  • Delårsrapport 3. kvartal og 1.-3. kvartal 2020, 23. oktober 2020

Årsrapporten og risikostyringsrapporten for 2019 offentliggøres på Nordeas hjemmeside (www.nordea.com) i uge 9 i 2020.

Nordea Bank Abp’s ordinære generalforsamling bliver holdt i Helsinki 25. marts 2020 kl. 13.00 finsk tid.

Afstemningsdag for et eventuelt udbytte er 27. marts 2020. Udbyttet bliver tidligst udbetalt 3. april 2020.

Nordeas silent periode starter 5. bankdag efter regnskabskvartalets afslutning og løber frem til offentliggørelsen af regnskabet. I 2020 er Nordeas silent perioder følgende: 9. januar-5. februar for 4. kvartal og helåret 2019, 7.-28. april for 1. kvartal 2020, 7.-16. juli for 2. kvartal 2020 og 7.-22. oktober for 3. kvartal 2020.

Yderligere information:

Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 72 235 05 15
Stine Green Paulsen, ekstern kommunikationsansvarlig, +45 70 80 11 62

Informationen indeholdt i denne børsmeddelelse blev offentliggjort af ovenstående kontaktpersoner 21. oktober 2019 kl. 9.00 dansk tid.

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål, er vi der med relevante finansielle løsninger. Vi er en af de største banker i Norden målt på markedsværdi med ca. 10 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.