Nordeas eksperter

Andreas Østerheden
Titel:
Chefstrateg, økonomi, finansielle markeder, aktier og obligationer samt Nordeas overordnede investeringsstrategi
Simon Kristiansen
Titel:
Seniorstrateg, økonomi, finansielle markeder, aktier og obligationer samt Nordeas overordnede investeringsstrategi
Andreas Steno Larsen
Titel:
Chefanalytiker, renter og valuta samt international økonomi (USA, Kina, Europa)
Thina M. Saltvedt
Titel:
Chefanalytiker, olie, energi, sustainability og råvarer i øvrigt
Oslo, Norge

Når du kontakter os som enkeltperson som repræsentant for en medievirksomhed (fx som journalist eller reporter), indsamler vi dit navn og dine kontaktoplysninger, som du har oplyst til os. Formålet med behandlingen er at styre vores medierelationer, og retsgrundlaget herfor er den legitime interesse i henhold til artikel 6, litra f) i databeskyttelsesforordningen (GDPR). Nordeas legitime interesse er i dette tilfælde effektivt at kunne styre Nordeas medierelationer. Personoplysningerne deles udelukkende med relevante personer i Nordea Communications, der arbejder med mediehåndtering, herunder personer i andre juridiske enheder i Nordea koncernen efter need to know-princippet. Vi opbevarer oplysningerne, mens emnet er aktuelt i medierne, men højst i to år med henblik på at styre mediehåndteringen effektivt. Vi gennemgår løbende oplysningerne for at se, om de er relevante.

Du kan læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger i Nordeas politik om databehandling.