Sorry...

This page does not exist in your language. You will be taken to a related page.

Stay on this page | Continue

Nordea fremlægger resultatet for helåret 2011 tirsdag 24. januar 2012

| 10-01-2012 11:30

Pressemeddelelsen med resultatet offentliggøres ca. kl. 7.00 dansk tid.

Presse- og analytikermøde
Tid: kl. 9.30 dansk tid
Sted: Smålandsgatan 17, Stockholm

Koncernchef Christian Clausen fremlægger resultatet og svarer på spørgsmål. Pressemødet og det efterfølgende analytikermøde foregår på engelsk og sendes direkte over internettet på www.nordea.com, hvor også præsentationsmaterialet vil være tilgængeligt.

Internationalt telefonmøde for analytikere
Tid: kl. 16.00 dansk tid
For at deltage: ring +44 (0)20 3140 8286, bekræftelseskode 4222932# senest ti minutter før (kl. 15.50 dansk tid).

Koncernchef Christian Clausen, Fredrik Rystedt, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, deltager. Efter korte ledelsesoplæg er der mulighed for at stille uddybende spørgsmål.

Efter telefonmødet er en indekseret version tilgængelig indtil 31. januar 2012 på www.nordea.com. Telefonmødet kan også genhøres på +44 (0)20 7111 1244, adgangskode 4222932#.

Præsentation for analytikere og investorer i London 25. januar
Tid: kl. 8.00 lokal tid
Sted: The Westbury Hotel, Bond Street, Mayfair, the Pine Room

Koncernchef Christian Clausen, Fredrik Rystedt, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål starter kl. 8.00 og forventes at vare ca. en time.

For at deltage kontakt venligst Lotte Mortensen på e-mail: lotte.mortensen [at] nordea.com (lotte[dot]mortensen[at]nordea[dot]com).

Yderligere information:
Claus Christensen, informationschef, Danmark, 33 33 12 79
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 8 614 7880

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, omkring 1.400 filialer og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm, Helsinki og København.

www.nordea.com