Ursäkta...

Den här sidan finns tyvärr inte på svenska.

Stanna kvar på sidan | Gå till en relaterad sida på svenska

Nordea fremlægger resultatet for 3. kvartal 2012 onsdag 24. oktober 2012

Selskabsmeddelelse | 09-10-2012 13:00

Pressemeddelelsen med resultatet offentliggøres ca. kl. 7.00 dansk tid.

Presse- og analytikerkonference
Tid: kl. 9.30 dansk tid
Sted: Regeringsgatan 59, Stockholm

Koncernchef Christian Clausen fremlægger resultatet og svarer på spørgsmål. Presse- og analytikerkonferencen og det efterfølgende analytikermøde med Fredrik Rystedt, Group CFO, og Ari Kaperi, Group CRO, foregår på engelsk og sendes direkte over internettet på www.nordea.com, hvor også præsentationsmaterialet vil være tilgængeligt.

Internationalt telefonmøde for analytikere
Tid: kl. 14.30 dansk tid
For at deltage: ring +44 (0)20 7136 2051, bekræftelseskode 6439229# senest ti minutter før (kl. 14.20 dansk tid).

Koncernchef Christian Clausen, Fredrik Rystedt, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, deltager. Efter korte ledelsesoplæg er der mulighed for at stille uddybende spørgsmål.

Efter telefonmødet er en indekseret version tilgængelig på www.nordea.com. Telefonmødet kan også genhøres til og med 31. oktober på +44 (0)20 3427 0598, adgangskode 6439229#.

Præsentation for analytikere og investorer i London 25. oktober
Tid: kl. 8.00 lokal tid
Sted: The Broadway Room, The Westbury Hotel
Bond Street (hjørnet af Conduit Street)
Mayfair, London W1S 2YF

Koncernchef Christian Clausen, Fredrik Rystedt, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, og Andreas Larsson, Senior IR Officer, vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare ca. en time.

For at deltage kontakt venligst: Ann Nunn på ann.nunn [at] abgsc.com (ann[dot]nunn[at]abgsc[dot]com) eller +44 (0)20 7905 5662.

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 8 614 7880