Ursäkta...

Den här sidan finns tyvärr inte på svenska.

Stanna kvar på sidan | Gå till en relaterad sida på svenska

Nordea underskriver nye partnerskabsaftaler med Tryg og If

| 06-11-2012 07:20

Den nuværende aftale mellem Nordea og Tryg om formidling af skadesforsikringsprodukter udløber i sommeren 2013. For at sikre effektive partnerskaber og konkurrencedygtige tilbud til kunderne har Nordea med støtte fra ekstern international ekspertise gennemført en grundig forretningsanalyse og benchmarkundersøgelse på alle markeder. Resultatet af analysen er et styrket samarbejde med Tryg i Danmark og Norge, hvor Tryg også fortsat vil tilbyde Nordeas pensions- og livsforsikringsløsninger til sine kunder. I Sverige, Finland, Estland, Letland og Litauen er der indgået en ny partnerskabsaftale med If.

De nye partnerskaber gør det muligt i endnu højere grad at integrere forsikringsløsninger i Nordeas rådgivningskoncept, der dækker alle kundens finansielle behov. Kunderne får også enklere adgang til at købe skadesforsikringer i Nordea.

- Vi er meget tilfredse med at kunne tilbyde vores kunder konkurrencedygtige løsninger fra de bedste partnere på vores forskellige hjemmemarkeder. Begge selskaber er solide og engagerede partnere med stærke og attraktive tilbud, siger Michael Rasmussen, leder af Retail Banking i Nordea.

I Danmark fortsætter Nordea sit samarbejde med Tryg.

- Vi ser frem til at fortsætte samarbejdet med Tryg i Danmark, som betyder, at vi også fremover kan tilbyde vores kunder gode og relevante skadesforsikringer. Sammen med Tryg vil vi videreudvikle vores nuværende skadesforsikringstilbud, så vi kan tilbyde vores kunder endnu bedre løsninger og fortsat give dem en komplet rådgivning i forhold til deres samlede privatøkonomi, siger Michael Rasmussen.

Yderligere information:

Stephan Ghisler-Solvang, pressechef, Danmark, 33 33 45 56