Sorry...

This page does not exist in your language. You will be taken to a related page.

Stay on this page | Continue

Nordea har offentliggjort sin årsrapport og bæredygtighedsrapport

Selskabsmeddelelse | 27-02-2019 09:00

Nordea har i dag offentliggjort sin årsrapport for regnskabsåret 2018 (Annual Report 2018), som indeholder det reviderede regnskab, ledelsesberetningen og Nordeas redegørelse for virksomhedsledelse. Nordea har også offentliggjort sin bæredygtighedsrapport for 2018 i dag (Sustainability Report 2018).

Årsrapporten kan downloades fra www.nordea.com. Redegørelsen for virksomhedsledelse samt aflønningsrapporten for 2018 (Remuneration Report 2018), som indgår i lønerklæringen (Remuneration Statement), er også tilgængelige på www.nordea.com.

Dokumenter:

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 72 235 05 15
Stine Green Paulsen, ekstern kommunikationsansvarlig, Danmark, +45 70 80 11 62

Informationen indeholdt i denne børsmeddelelse er information, som Nordea Bank Abp har pligt til at offentliggøre i henhold til den finske værdipapirmarkedslov. Informationen blev offentliggjort af ovenstående kontaktpersoner 27. februar 2019 kl. 10.00 EET.

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Vi er der med relevante finansielle løsninger, når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål. Vi er den største bank i Norden og blandt de ti største finansielle koncerner i Europa målt på markedsværdi med ca. 11 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.