Ursäkta...

Den här sidan finns tyvärr inte på svenska.

Stanna kvar på sidan | Gå till en relaterad sida på svenska

Nordea fremlægger resultatet for 1. kvartal 2019 tirsdag 30. april 2019

Pressemeddelelse | 23-04-2019 13:30

Rapporten for 1. kvartal 2019 offentliggøres ca. kl. 06.30 dansk tid (kl. 07.30 finsk tid).

Webcast
Tid: kl. 08.00 dansk tid (kl. 09.00 finsk tid). Koncernchef Casper von Koskull fremlægger resultatet.

For at deltage brug dette webcast-link, eller ring på følgende nummer: +45 35 44 55 77, bekræftelseskode 68301225# senest kl. 07.50 dansk tid.

Umiddelbart efter er der telefonmøde med en spørgerunde for investorer og analytikere med Christopher Rees, Group CFO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations. Telefonmødet begynder ca. kl. 08.30 dansk tid (09.30 finsk tid).

Efter telefonmødet er en indekseret version tilgængelig her. Telefonmødet kan desuden genhøres til og med 7. maj 2019 på følgende nummer: +45 82 33 31 90, bekræftelseskode 301285308#.

Præsentation for analytikere og investorer i London 2. maj
Tid: kl. 11.00 lokal tid (GMT+1)
Sted: Autonomous, 50 Berkeley Street, London, W1J 8HA

Koncernchef Casper von Koskull, Christopher Rees, Group CFO, Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, og Pawel Wyszynski, Senior Investor Relations Officer, vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare ca. en time.

For at deltage kontakt Rachel Griffin, Autonomous Research, på: rgriffin [at] autonomous.com (rgriffin[at]autonomous[dot]com)

Rapporten for 1. kvartal 2019 bliver offentliggjort på engelsk og svensk. Der offentliggøres en pressemeddelelse med et resume af resultatet på engelsk, svensk, dansk, finsk og norsk.

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 722 350 51
Stine Green Paulsen, ekstern kommunikationsansvarlig, Danmark, +45 70 80 11 62

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Vi er der med relevante finansielle løsninger, når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål. Vi er den største bank i Norden og blandt de ti største finansielle koncerner i Europa målt på markedsværdi med ca. 11 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.