Beklager...

Denne siden findes ikke på norsk

Bli værende på denne siden | Fortsett til en lignende side på norsk

Nordea fremlægger resultatet for 3. kvartal 2019 torsdag 24. oktober 2019

Pressemeddelelse | 27-09-2019 07:00

Rapporten for 3. kvartal 2019 offentliggøres ca. kl. 06.30 dansk tid (kl. 07.30 finsk tid).

Webcast
Tid: kl. 08.00 dansk tid (kl. 09.00 finsk tid). Koncernchef Frank Vang-Jensen fremlægger resultatet.

For at deltage brug dette webcast-link, eller ring på følgende nummer: +45 35 44 55 77, bekræftelseskode 60475055#, senest kl. 07.50 dansk tid (08.50 finsk tid).

Umiddelbart efter er der telefonmøde med en spørgerunde for investorer og analytikere med Christopher Rees, Group CFO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations. Telefonmødet begynder ca. kl. 08.30 dansk tid (kl. 09.30 finsk tid).

Efter telefonmødet er en indekseret version af kvartalsrapporten tilgængelig her. Telefonmødet kan desuden genhøres til og med 14. november 2019 på følgende nummer: +45 82 33 31 90, bekræftelseskode 301299823#.

Kapitalmarkedsdag i London 25. oktober 2019
Tid: kl. 09.00 engelsk tid
Sted: Rosewood London, 252 High Holborn, WC1V 7EN, London

Velkommen til Nordeas kapitalmarkedsdag, hvor ledelsen vil præsentere koncernens strategiske retning og nye finansielle mål, herunder kapital- og udbyttepolitikken. Herudover præsenteres forretningsområdernes strategiske dagsordner og finansielle mål. Efter præsentationerne er der mulighed for at stille spørgsmål.

Ca. kl. 12.30 serveres en frokostbuffet.

Begivenheden sendes live via webcast, og præsentationen publiceres på www.nordea.com/ir.

For at deltage kontakt Ruby Megran, Nordea, på: ruby.megran [at] nordea.com (ruby[dot]megran[at]nordea[dot]com).

Rapporten for 3. kvartal 2019 bliver offentliggjort på engelsk og svensk. Der offentliggøres en børsmeddelelse med et resume af resultatet på engelsk, svensk, dansk, finsk og norsk.

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 722 350 515
Stine Green Paulsen, ekstern kommunikationsansvarlig, Danmark, +45 70 80 11 62

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål, er vi der med relevante finansielle løsninger. Vi er en af de største banker i Norden målt på markedsværdi med ca. 10 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.