Nordea er fortsat åben døgnet rundt

Pressemeddelelse | 18-03-2020 08:00

Efter den seneste udmelding fra myndighederne tirsdag den 17. marts 2020 har Nordea besluttet midlertidigt at lukke adgangen til vores fysiske filialer. Vores kunder kan stadig komme i kontakt med os hele døgnet på telefon 70 33 33 33 og via digitale platforme – og vi holder fortsat onlinemøder med kunderne. Adgangen til de fysiske filialer vil være lukket fra i dag, onsdag den 18. marts.

Som den største bank i Norden spiller Nordea en central rolle i at sikre den finansielle infrastruktur i samfundet. Derfor er det vigtigt for os, at vi fortsat er tilgængelige for vores kunder.

- Spredningen af coronavirus har store konsekvenser for samfundet og økonomien, og i Nordea vil vi gøre alt, hvad vi kan for at støtte vores kunder og hjælpe dem igennem den kommende tid. Det er vigtigt for mig at understrege, at vi stadig har åbent for vores kunder. Men for at følge myndighedernes anbefaling - og for at beskytte vores kunder, medarbejdere og samfundet generelt, har vi valgt midlertidigt at lukke for adgang til vores fysiske filialer, siger Mads Skovlund, bankdirektør med ansvar for privatkunder i Nordea.

Nordea er fortsat åben for vores kunder hele døgnet gennem vores kundeservice, som kan nås på telefon 70 33 33 33, ligesom vi fortsat holder onlinemøder med kunderne. Det er desuden muligt for vores kunder at benytte bankens digitale platforme på nordea.dk og via mobilbanken.

Vi forventer at åbne filialerne igen den 30. marts 2020.

Yderligere information:

Stine Green Paulsen, ekstern kommunikationsansvarlig, Danmark, +45 70 80 11 62

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Når mennesker vil realisere deres drømme og nå deres mål, er vi der med relevante finansielle løsninger. Vi er den førende bank i Norden. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.