Sorry...

This page does not exist in your language. You will be taken to a related page.

Stay on this page | Continue

Nordea fremlægger resultatet for 1. kvartal 2020 onsdag 29. april 2020

Pressemeddelelse | 16-04-2020 10:00

Rapporten offentliggøres ca. kl. 06.30 dansk tid (kl. 07.30 finsk tid).

Audio-webcast

Tid: 08.00 dansk tid (09.00 finsk tid). Koncernchef Frank Vang-Jensen fremægger resultatet i en audio-webcast. Herefter følger en spørgerunde for investorer og analytikere med Frank Vang-Jensen, Christopher Rees, Group CFO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations.

Deltagere skal bruge dette webcast-link eller ringe til følgende nummer: +45 35 44 55 77, bekræftelseskode 51372356#, senest kl. 07.50 dansk tid (08.50 finsk tid).

Efterfølgende vil en indekseret version af webcasten være tilgængelig her. Webcasten kan desuden genhøres til og med 20. maj 2020 på følgende nummer: +45 82 33 31 90, bekræftelseskode 301320667#.

Rapporten bliver offentliggjort på engelsk og svensk. Der offentliggøres en børsmeddelelse med et resume af resultatet på engelsk, svensk, dansk, finsk og norsk.

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 722 350 515
Stine Green Paulsen, ekstern kommunikationsansvarlig, Danmark, +45 70 80 11 62

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Når mennesker vil realisere deres drømme og nå deres mål, er vi der med relevante finansielle løsninger. Vi er den førende bank i Norden. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.